PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Briju podejmuje współpracę ze znanymi projektantami

  • Autor: Propertynews.pl
  • 26 maj 2015 10:25

Notowana na głównym rynku GPW jubilerska spółka kontynuuje współpracę ze znanymi osobistościami świata mody. W tym roku oprócz dalszej współpracy z Mariuszem Przybylskim Briju może pochwalić się nawiązaniem kooperacji z duetem Bohoboco.

REKLAMA

Michał Gilbert Lach i Kamil Owczarek zaprojektowali kolekcję biżuterii opartej na matowym srebrze i niecodziennym kamieniu, jakim jest marmur. Kolekcja będzie dostępna w sieci sprzedaży Briju oraz w butikach Bohoboco pod wspólną marką Bohoboco X Briju. Do kolekcji zaprojektowane zostało również specjalne opakowanie, które dodatkowo dodadzą niecodziennego look’u biżuterii.

- Współpraca z Briju była bardzo intensywna. Choć nie stawialiśmy pierwszych kroków w projektowaniu tego typu akcesoriów, dzięki partnerowi, który doskonale rozumie naszą estetykę, udało nam się stworzyć elegancką biżuterię będącą dopełnieniem ducha i filozofii marki. W efekcie udało nam się stworzyć ciekawe projekty, które mamy nadzieję trafią w gusta kobiet - opowiada duet Bohoboco.

Bohoboco to nowoczesny koncept modowy stworzony przez duet polskich projektantów Michała Gilberta Lach i Kamila Owczarka. 

- Bohoboco to bez wątpienia jedni z najbardziej znanych i najlepszych projektantów na polskiej scenie modowej. Jesteśmy dumni, że udało nam się pozyskać do współpracy kolejną uznaną markę modową i tak wspaniałe osobowości. Nowa kolekcja zachwyca swoim wyglądem i jestem pewien, że zdobędzie uznanie wśród naszych Klientów – powiedział Przemysław Piotrowski, prezes Briju.

Briju jako jedyna z większych marek jubilerskich w Polsce posiada swój własny zakład produkcyjny. 

Biżuteria Bohoboco X Briju pojawiać się będzie w kampaniach sezonowych obu marek na jesień 2015 r. w prasie, internecie i telewizji. Spółka w drugiej połowie br. planuje przeprowadzić kampanię wizerunkową, aby zwiększyć znajomość marki wśród konsumentów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA