PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Briju podsumowuje półrocze

  • Autor: Propertynews.pl
  • 31 sie 2015 09:57

Notowana na głównym rynku GPW jubilerska spółka osiągnęła w I półroczu 2015 r. 265,3 mln zł skonsolidowanych przychodów, wobec 167,2 mln zł w porównywalnym okresie ubiegłego roku. Zysk brutto ze sprzedaży wzrósł z 5,9 mln zł do 10,4 mln zł, a zysk netto z 4,5 mln zł do 9,7 mln zł.

REKLAMA

Grupa Briju osiągnęła lepsze wyniki niż w okresie porównywalnym zarówno w segmencie wyrobów jubilerskich, jak i w zakresie handlu i obróbki surowców metali szlachetnych. Przychody w segmencie surowców wyniosły 255,5 mln zł, z zysk brutto ze sprzedaży, po wzroście o 72 proc. r/r, wyniósł 15,7 mln zł.

- Za nami kolejny udany kwartał, w którym poprawiliśmy wyniki finansowe. Dzięki poprawie wyników w segmencie surowcowym oraz stabilnym przepływom pieniężnym generowanym z tej działalności, mamy środki niezbędne do rozwoju własnej sieci sprzedaży, co jest strategicznym celem Briju – powiedział Przemysław Piotrowski, prezes Briju.

Przychody w segmencie jubilerskim wzrosły o 74,1% do 9,7 mln zł, a zysk brutto ze sprzedaży segmentu wyniósł 3,9 mln zł wobec 1,4 mln zł w roku ubiegłym. W I półroczu otwarto 6 salonów pod marką Briju, dzięki czemu na koniec czerwca własna sieć sprzedaży liczyła 18 sklepów, w lipcu został otwarty kolejny salon – w Poznaniu. Do końca roku BRIJU będzie posiadało ok. 30 salonów. Nowe salony zostaną otwarte m.in. w Łodzi, Bydgoszczy, Jeleniej Górze, Stalowej Woli, Białymstoku i Jaworznie.

- Dzięki rozwojowi sieci sprzedaży oraz wzmocnieniu marki wśród konsumentów znacząco poprawiliśmy wyniki w segmencie wyrobów jubilerskich. W I półroczu przychody wzrosły o ponad 70 proc. r/r, a zysk brutto ze sprzedaży o 176 proc. r/r. Pomimo kosztów związanych z otwarciem nowych salonów udało się nam poprawić wynik operacyjny segmentu – dodał Przemysław Piotrowski.

W 2015 r. Briju kontynuuje rozwój własnej sieci sprzedaży oraz działania wzmacniające wizerunek marki wśród konsumentów. Grupa rozszerzyła współpracę ze światem mody tworząc wspólną kolekcje wyrobów jubilerskich z duetem Bohoboco. Spółka prowadzi działania marketingowe, których nasilenie planowane jest przed świętami – tradycyjnie najlepszym okresem dla jubilerów.  

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA