PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Briju podsumowuje półrocze

  • Autor: Propertynews.pl
  • 31 sie 2015 09:57

Notowana na głównym rynku GPW jubilerska spółka osiągnęła w I półroczu 2015 r. 265,3 mln zł skonsolidowanych przychodów, wobec 167,2 mln zł w porównywalnym okresie ubiegłego roku. Zysk brutto ze sprzedaży wzrósł z 5,9 mln zł do 10,4 mln zł, a zysk netto z 4,5 mln zł do 9,7 mln zł.

REKLAMA

Grupa Briju osiągnęła lepsze wyniki niż w okresie porównywalnym zarówno w segmencie wyrobów jubilerskich, jak i w zakresie handlu i obróbki surowców metali szlachetnych. Przychody w segmencie surowców wyniosły 255,5 mln zł, z zysk brutto ze sprzedaży, po wzroście o 72 proc. r/r, wyniósł 15,7 mln zł.

- Za nami kolejny udany kwartał, w którym poprawiliśmy wyniki finansowe. Dzięki poprawie wyników w segmencie surowcowym oraz stabilnym przepływom pieniężnym generowanym z tej działalności, mamy środki niezbędne do rozwoju własnej sieci sprzedaży, co jest strategicznym celem Briju – powiedział Przemysław Piotrowski, prezes Briju.

Przychody w segmencie jubilerskim wzrosły o 74,1% do 9,7 mln zł, a zysk brutto ze sprzedaży segmentu wyniósł 3,9 mln zł wobec 1,4 mln zł w roku ubiegłym. W I półroczu otwarto 6 salonów pod marką Briju, dzięki czemu na koniec czerwca własna sieć sprzedaży liczyła 18 sklepów, w lipcu został otwarty kolejny salon – w Poznaniu. Do końca roku BRIJU będzie posiadało ok. 30 salonów. Nowe salony zostaną otwarte m.in. w Łodzi, Bydgoszczy, Jeleniej Górze, Stalowej Woli, Białymstoku i Jaworznie.

- Dzięki rozwojowi sieci sprzedaży oraz wzmocnieniu marki wśród konsumentów znacząco poprawiliśmy wyniki w segmencie wyrobów jubilerskich. W I półroczu przychody wzrosły o ponad 70 proc. r/r, a zysk brutto ze sprzedaży o 176 proc. r/r. Pomimo kosztów związanych z otwarciem nowych salonów udało się nam poprawić wynik operacyjny segmentu – dodał Przemysław Piotrowski.

W 2015 r. Briju kontynuuje rozwój własnej sieci sprzedaży oraz działania wzmacniające wizerunek marki wśród konsumentów. Grupa rozszerzyła współpracę ze światem mody tworząc wspólną kolekcje wyrobów jubilerskich z duetem Bohoboco. Spółka prowadzi działania marketingowe, których nasilenie planowane jest przed świętami – tradycyjnie najlepszym okresem dla jubilerów.  


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA