PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Briju rozwija sieć i stawia na promocję

  • Autor: propertynews.pl
  • 03 mar 2017 11:02

Briju rozwija sieć i stawia na promocję Briju

Jubilerska spółka Briju otworzyła salon jubilerski w CH Wola Park w Warszawie. Nowo otwarty sklep to 47 placówka jej sieci. Do końca roku planuje jeszcze kilkanaście nowych lokalizacji.

REKLAMA

Salon w Wola Parku to drugi otwarty w tym roku sklep Briju. Pierwszy salon w 2017 roku spółka uruchomiła w Bielsku-Białej. W trakcie roku firma planuje otworzyć kilkanaście nowych lokalizacji, na 10 z nich ma już podpisane umowy będą to m.in. salony w Krakowie, Cieszynie i Tychach.

- Dzięki dzisiejszemu otwarciu Briju ma już dwa salony w Warszawie. To oczywiście nie koniec naszych planów rozwoju związanych z największym rynkiem konsumenckim w Polsce. Prowadzimy rozmowy z właścicielami kilku centrów handlowych w Warszawie oraz mamy podpisaną umowę na salon w budowanej Galerii Młociny – powiedział Przemysław Piotrowski, prezes Briju.

Spółka prowadzi aktywne działania marketingowe. W ostatnim okresie skupiła się na projektach mających bezpośrednie przełożenie na sprzedaż oraz z dokładnie mierzalnymi efektami ich realizacji. W ramach działań cross-marketingowych klienci  Briju oraz innych znanych marek wzajemnie otrzymywali rabaty na zakupy w sklepach partnera.

- W ramach działań promocyjnych podjęliśmy współpracę z tak znanymi markami jak Douglas, Monnari, czy Pako Lorente. Klienci Briju otrzymywali rabat w sklepie partnera i odwrotnie. W przypadku działań prowadzonych z perfumerią internetową Douglas, klienci robiący większe zakupy otrzymywali również upominki od partnera – tłumaczy Przemysław Piotrowski.

W styczniu spółka przyjęła politykę dywidendową, zgodnie z którą począwszy od zysku za 2017 rok, Zarząd będzie rekomendować Walnemu Zgromadzeniu Akcjonariuszy wypłatę dywidendy w wysokości do 50 proc. zysku netto realizowanego przez segment detaliczny, który osiągnął już trwałą rentowność i generuje dodatnie, stabilne przepływy operacyjne. Dzięki temu spółka może rozpocząć regularne dzielenie się zyskami ze swoimi akcjonariuszami.

W trzech kwartałach 2016 r. Grupa Briju zrealizowała 557,7 mln zł przychodów, osiągając przy tym 40,8 mln zł zysku brutto ze sprzedaży. Wynik EBITDA wyniósł 22,6 mln zł, a zysk netto 19,2 mln zł. Wyniki za cały 2016 r. BRIJU opublikuje 17 marca br.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.