PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Briju rozwija sieć i stawia na promocję

  • Autor: propertynews.pl
  • 03 mar 2017 11:02

Briju rozwija sieć i stawia na promocję Briju

Jubilerska spółka Briju otworzyła salon jubilerski w CH Wola Park w Warszawie. Nowo otwarty sklep to 47 placówka jej sieci. Do końca roku planuje jeszcze kilkanaście nowych lokalizacji.

REKLAMA

Salon w Wola Parku to drugi otwarty w tym roku sklep Briju. Pierwszy salon w 2017 roku spółka uruchomiła w Bielsku-Białej. W trakcie roku firma planuje otworzyć kilkanaście nowych lokalizacji, na 10 z nich ma już podpisane umowy będą to m.in. salony w Krakowie, Cieszynie i Tychach.

- Dzięki dzisiejszemu otwarciu Briju ma już dwa salony w Warszawie. To oczywiście nie koniec naszych planów rozwoju związanych z największym rynkiem konsumenckim w Polsce. Prowadzimy rozmowy z właścicielami kilku centrów handlowych w Warszawie oraz mamy podpisaną umowę na salon w budowanej Galerii Młociny – powiedział Przemysław Piotrowski, prezes Briju.

Spółka prowadzi aktywne działania marketingowe. W ostatnim okresie skupiła się na projektach mających bezpośrednie przełożenie na sprzedaż oraz z dokładnie mierzalnymi efektami ich realizacji. W ramach działań cross-marketingowych klienci  Briju oraz innych znanych marek wzajemnie otrzymywali rabaty na zakupy w sklepach partnera.

- W ramach działań promocyjnych podjęliśmy współpracę z tak znanymi markami jak Douglas, Monnari, czy Pako Lorente. Klienci Briju otrzymywali rabat w sklepie partnera i odwrotnie. W przypadku działań prowadzonych z perfumerią internetową Douglas, klienci robiący większe zakupy otrzymywali również upominki od partnera – tłumaczy Przemysław Piotrowski.

W styczniu spółka przyjęła politykę dywidendową, zgodnie z którą począwszy od zysku za 2017 rok, Zarząd będzie rekomendować Walnemu Zgromadzeniu Akcjonariuszy wypłatę dywidendy w wysokości do 50 proc. zysku netto realizowanego przez segment detaliczny, który osiągnął już trwałą rentowność i generuje dodatnie, stabilne przepływy operacyjne. Dzięki temu spółka może rozpocząć regularne dzielenie się zyskami ze swoimi akcjonariuszami.

W trzech kwartałach 2016 r. Grupa Briju zrealizowała 557,7 mln zł przychodów, osiągając przy tym 40,8 mln zł zysku brutto ze sprzedaży. Wynik EBITDA wyniósł 22,6 mln zł, a zysk netto 19,2 mln zł. Wyniki za cały 2016 r. BRIJU opublikuje 17 marca br.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA