PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Briju w ciągu roku otworzy kolejne salony

  • dlahandlu.pl
  • 28 kwi 2014 10:53

Przygotowujący się do debiutu na Rynku Głównym GPW, Briju - projektant, producent i dystrybutor biżuterii - opublikował wyniki finansowe. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży wzrosły o 23 proc. i osiągnęły poziom 279,4 mln zł. Spółka zanotowała jednocześnie aż 7,5 mln zł zysku netto, wobec 3,7 mln zł w 2012 r. Firma chce rozbudować sieć poprzez otwarcie około 20 nowych sklepów.

REKLAMA

Od 2011 r. spółka jest notowana na NewConnect, a obecnie trwają prace nad przeniesieniem notowań na Rynek Główny GPW.

- Ubiegłoroczne wyniki finansowe są dla nas rekordowe. Osiągnęliśmy przychody na poziomie prawie 280 mln zł oraz zysk netto w wysokości 7,5 mln zł. Jest to wynik ponad dwa razy lepszy od zanotowanego w 2012 r. - mówi Przemysław Piotrowski, prezes zarządu Briju S.A.

Poprawa wyniku finansowego Briju była możliwa, dzięki zwiększeniu przychodów ze sprzedaży o 23 proc. r/r oraz zwiększeniu marży zarówno w segmencie surowców, jak i w segmencie detalicznym.

- Stabilne wyniki w segmencie surowców, zapewniają finansowanie do rozwoju segmentu sprzedaży detalicznej. W 2013 r. otworzyliśmy 4 placówki pod marką Briju - 2 salony własne oraz 2 franczyzowe, w tym roku nadal kontynuujemy działania zmierzające do budowy w silnej sieci sprzedaży marki Briju i uzyskania pozycji jednego z liderów rynku. - zaznaczył prezes BRIJU.

Skonsolidowany zysk operacyjny spółki wzrósł o 91 proc. r/r do poziomu 9,4 mln zł. W ubiegłym roku Grupa wypracowała marże brutto wyższą o 1,5 p.p. r/r oraz znacząco poprawiła wskaźniki efektywności działania.

- Dobre wyniki potwierdzają słuszność przyjętej strategii rozwoju. W ciągu dwóch lat planujemy zostać jedną z bardziej liczących się sieci jubilerskich w Polsce. Zamierzamy rozbudować sieć sprzedaży biżuterii poprzez otwarcie około 20 nowych sklepów - dodaje Przemysław Piotrowski.

Prospekt emisyjny spółki został opublikowany 21 marca 2014 r. Obecnie trwają prace związane ze zmianą rynku notowań. Debiut Briju na Rynku Głównym GPW planowany jest na maj.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA