PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Briju wyda 15 mln zł na nowe sklepy

  • Autor: PAP
  • 25 mar 2015 11:29

Briju wyda 15 mln zł na nowe sklepy

Briju zakłada, że sieć sprzedaży spółki powiększy się na koniec 2015 r. do minimum 32 sklepów własnych i franczyzowych - poinformował Przemysław Piotrowski, prezes Briju. Na inwestycje w tym roku spółka wyda ok. 15 mln zł.

REKLAMA

"Na koniec 2014 r. nasza sieć obejmowała 13 salonów. Obecnie jest to 14 salonów. Na ten rok przewidujemy otwarcie ok. 20 sklepów" - powiedział Piotrowski.

„Na ten moment mamy podpisanych 17 umów na nowe lokalizacje i prowadzimy dalsze negocjacje" - dodał.

Nowe salony mają powstać m.in. w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Płocku, Przemyślu, Elblągu, Bydgoszczy, Mielcu, Jaworznie, Jeleniej Górze, Wrześni i Białymstoku.

Zaplanowane inwestycje spółka zamierza realizować ze środków własnych. Wyda na ten cel ok. 15 mln zł.

W prezentacji do konferencji Briju podało, że chce, by jej sieć obejmowała na koniec 2015 r. co najmniej 32 salony własne i franczyzowe. Wcześniej Briju zapowiadało, że do końca tego roku jej sieć zwiększy się do 42 salonów.

„Zwiększenie sieci do 40 sklepów byłoby możliwe, ale nie chcemy wchodzić w miejsca, do których nie jesteśmy w 100 proc. przekonani. Chcemy pozyskiwać dobre lokalizacje" - powiedział prezes.

„Z własnych środków przy obecnym rynku możemy otwierać ok. 20 sklepów rocznie" - dodał.

W 2014 r. spółka wypracowała 393 mln zł przychodów (wzrost o ok. 40 proc.), 15,2 mln zł zysku operacyjnego (wzrost o ok. 62 proc.) oraz 12,6 mln zł (wzrost o blisko 67 proc.).

Na poprawę wyników wpływ miały przede wszystkim lepsze rdr rezultaty segmentu surowców, który wypracował 378 mln zł przychodów i ok. 15 mln zł zysku operacyjnego. Wzrost przychodów i rentowności tego segmentu wynikał ze wzrostu wolumenów i udziałów handlu srebrem.

Przedstawiciele spółki poinformowali, że przychody i marże segmentu surowców powinny być w 2015 r. podobne rdr.

Briju zajmuje się handlem kruszcem złota i innymi metalami szlachetnymi oraz projektowaniem, wytwarzaniem i dystrybucją wyrobów jubilerskich ze złota, srebra oraz z kamieni szlachetnych i syntetycznych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.