PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Bubble Tea w CH Manufaktura

  • Autor: Propertynews.pl
  • 22 paź 2014 09:28

Bubble Tea w CH Manufaktura

Centra handlowe przyciągają klientów możliwością zakupu wielu artykułów w jednym miejscu. To mnogość firm i sklepów jest jednym z głównych powodów popularności galerii handlowych, jednak nawet w nich trzeba się wyróżnić. Jednym z takich nieszablonowych stoisk w łódzkiej galerii Manufaktura jest tea lab Bubbleology, za którego projekt i wykonanie odpowiada firma Forbis Group.

REKLAMA

Firma Bubbleology przywędrowała do Polski z Wielkiej Brytanii i serwuje swoim klientom bubble tea w 8600 wariantach smakowych. Pierwszy tea lab Bubbleology powstał przy ulicy Chmielnej w 2012 r., zaledwie rok po światowej premierze marki w Londynie. Za projekt tea labu Bubbleology, który znajduje się w food court łódzkiej Manufaktury oraz jego realizację odpowiada Forbis Group.

- Elementy stoiska odwołują się do skojarzeń z laboratorium naukowym. Wyeksponowaliśmy wszelkiego rodzaju rurki i retorty tak, aby klient miał wrażenie, że uczestniczy w eksperymencie sporządzania herbaty - mówi Marcin Powierza, dyrektor zarządzający Forbis Group.

Menu z dostępnymi smakami, jak i tęczowy szyld firmy zawieszone są na tylnej ścianie stoiska, którą stanowi specjalna kratownica. Poniżej można zauważyć skomplikowaną plątaninę rurek, przez które przepływają wielokolorowe płyny. Dodając do tego odpowiednie wzory na fasadzie stoiska i przeszkloną gablotkę z retortami, wszystko utrzymane jest w tym samym, naukowym klimacie.

Tea lab zaprojektowany i wykonany przez Forbis Group ma formę wyspy. - Do tradycyjnego sklepu w galerii handlowej prowadzi z reguły tylko jedno wejście. Aby dokładnie zapoznać się z asortymentem, trzeba wstąpić do środka. W przypadku wyspy jest inaczej, stoisko mieści się przy głównej trasie, którą przemierza każdy klient galerii. Zwiększa to szansę na zainteresowanie ofertą gości centrum handlowego. Ponadto w przypadku wyspy ekspozycja, zarówno samej marki, jak i jej produktów, jest możliwa ze wszystkich stron. W takiej lokalizacji łatwiej wzbudzić zainteresowanie. - mówi Powierza


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA