PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Burger King kończy współpracę z agencją kreatywną

  • www.portalspozywczy.pl
  • 10 sty 2014 16:40

Po zaledwie 11 miesiącach współpracy, Burger King zrezygnował z usług agencji kreatywnej Mother New York. Spółka fast-foodowa z Miami szuka teraz nowej agencji, która pokieruje działaniami promującymi Burger Kinga w skali globalnej - czytamy na portalu AdWeek.com.

REKLAMA

Burger King na promocję w mediach w samych Stanach Zjednoczonych wydał w 2013 roku ponad 235 mln dolarów. Rezygnacja ze współpracy z Mother New York to jeden z pierwszych ruchów nowego globalnego dyrektora ds. marketingu w Burger Kingu, Axela Schwana, który swoje stanowisko objął 1 stycznia tego roku.

Burger King zmienia swoją agencję kreatywną już po raz trzeci od połowy 2011 roku. W międzyczasie oprócz współpracy z Mother New York korzystał również z usług Mindshare oraz Starcom. Jednym z ostatnich owoców współpracy Burger Kinga z agencją Mother New York była kampania "Satisfries", promująca nowe frytki sprzedawane w lokalach sieci.

Burger King Worldwide Holdings Inc. obsługuje ponad 12 tys. głównie franczyzowych restauracji na całym świecie. Co miesiąc ponad 100 mln konsumentów odwiedza Burger Kinga, z czego 56 mln zamawia frytki. W Polsce Burger King ma obecnie 28 restauracji. Ich operatorem jest firma AmRest.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA