Burger King kończy współpracę z agencją kreatywną
Po zaledwie 11 miesiącach współpracy, Burger King zrezygnował z usług agencji kreatywnej Mother New York. Spółka fast-foodowa z Miami szuka teraz nowej agencji, która pokieruje działaniami promującymi Burger Kinga w skali globalnej - czytamy na portalu AdWeek.com.
Burger King na promocję w mediach w samych Stanach Zjednoczonych wydał w 2013 roku ponad 235 mln dolarów. Rezygnacja ze współpracy z Mother New York to jeden z pierwszych ruchów nowego globalnego dyrektora ds. marketingu w Burger Kingu, Axela Schwana, który swoje stanowisko objął 1 stycznia tego roku.
Burger King zmienia swoją agencję kreatywną już po raz trzeci od połowy 2011 roku. W międzyczasie oprócz współpracy z Mother New York korzystał również z usług Mindshare oraz Starcom. Jednym z ostatnich owoców współpracy Burger Kinga z agencją Mother New York była kampania "Satisfries", promująca nowe frytki sprzedawane w lokalach sieci.
Burger King Worldwide Holdings Inc. obsługuje ponad 12 tys. głównie franczyzowych restauracji na całym świecie. Co miesiąc ponad 100 mln konsumentów odwiedza Burger Kinga, z czego 56 mln zamawia frytki. W Polsce Burger King ma obecnie 28 restauracji. Ich operatorem jest firma AmRest.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.