PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Burger King kończy współpracę z agencją kreatywną

  • www.portalspozywczy.pl
  • 10 sty 2014 16:40

Po zaledwie 11 miesiącach współpracy, Burger King zrezygnował z usług agencji kreatywnej Mother New York. Spółka fast-foodowa z Miami szuka teraz nowej agencji, która pokieruje działaniami promującymi Burger Kinga w skali globalnej - czytamy na portalu AdWeek.com.

REKLAMA

Burger King na promocję w mediach w samych Stanach Zjednoczonych wydał w 2013 roku ponad 235 mln dolarów. Rezygnacja ze współpracy z Mother New York to jeden z pierwszych ruchów nowego globalnego dyrektora ds. marketingu w Burger Kingu, Axela Schwana, który swoje stanowisko objął 1 stycznia tego roku.

Burger King zmienia swoją agencję kreatywną już po raz trzeci od połowy 2011 roku. W międzyczasie oprócz współpracy z Mother New York korzystał również z usług Mindshare oraz Starcom. Jednym z ostatnich owoców współpracy Burger Kinga z agencją Mother New York była kampania "Satisfries", promująca nowe frytki sprzedawane w lokalach sieci.

Burger King Worldwide Holdings Inc. obsługuje ponad 12 tys. głównie franczyzowych restauracji na całym świecie. Co miesiąc ponad 100 mln konsumentów odwiedza Burger Kinga, z czego 56 mln zamawia frytki. W Polsce Burger King ma obecnie 28 restauracji. Ich operatorem jest firma AmRest.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.