PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Bydgoski outlet zmienia nazwę przed startem. To pierwszy krok do wizerunkowej przemiany obiektów ADV

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 09 maj 2018 10:25

Bydgoski outlet zmienia nazwę przed startem. To pierwszy krok do wizerunkowej przemiany obiektów ADV Smart Outlet Center Bydgoszcz

Smart Outlet Center Bydgoszcz – tak brzmi nowa nazwa pierwszego centrum wyprzedażowego w regionie, które zostanie otwarte 26 maja w mieście nad Brdą. Równocześnie zmienią nazwy oraz logo także outlety ADV Por Property Investment w Białymstoku i Lublinie.

REKLAMA

– Zmiana nazwy podyktowana jest potrzebą podkreślenia faktu, który dla naszych klientów, jest oczywisty: „Smart” to mądre finansowo, przemyślane zakupy. Liczba odwiedzających nasze placówki osób z roku na rok rośnie. W 2017 r. było ich już ponad 4 mln. Obiekty wyprzedażowe są esencją smart shoppingu – udostępniamy asortyment dobrej jakości, zawsze w cenach niższych o minimum 30 proc. od tych samych produktów w innych sklepach. Otwarcie outletu w Bydgoszczy jest najlepszym momentem na zmianę nazwy całej naszej sieci – mówi Dariusz Gardener, przewodniczący rady nadzorczej firmy ADV Por Property Investment

Otwarcie Smart Outlet Bydgoszcz odbędzie się zgodnie z planem. Klienci będą mogli zrobić pierwsze zakupy w ostatnią sobotę maja. Swoje sklepy otworzą zarówno najemcy regularni (CCC, Media Expert, Rossmann oraz Martes Sport) jak i outletowi (m.in. Adidas, New Balans, Reebook, Puma, Monnari, Only, Dajar, Home&Cook, Kubenz i Lavard).

– Nasze portfolio było formatowane tak, żeby klienci mieli w jednym miejscu pełną ofertę zakupową. Jesteśmy centrum wyprzedażowym dla całych rodzin, a więc wyróżnikiem działań marketingowych Smart Outlet Center będą także wyjątkowe promocje i atrakcje adresowane właśnie do takich odbiorców – wyjaśnia Magdalena Bandurska, dyrektor ds. komercjalizacji w ADV.

Zasięg Smart Outlet Bydgoszcz przekracza 2 mln osób. Jego oferta zaspokoi przede wszystkim potrzeby mieszkańców szybko rozwijającego się regionu kujawsko-pomorskiego. Właściciel szacuje, że ze względu na lokalizację przy ul. Fordońskiej 268 – jednej z głównych arterii komunikacyjnych miasta. Bliskość pozostałych dróg wylotowych pozwoli na dogodny dojazd do obiektu również mieszkańcom Grudziądza, Inowrocławia lub Włocławka. Klienci Smart Outlet Bydgoszcz będą mieli do dyspozycji 900 miejsc parkingowych.

Planowane jest powiększenie obiektu w Bydgoszczy do 16 tys. mkw. Docelowo Smart Outlet Bydgoszcz zaoferuje w formule outletowej ponad 100 marek uzupełnionych o strefę food court i kawiarnie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ
PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - EPP Partner serwisu - IMMOCHAN Partner serwisu - METROPROPERTIES

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.