PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Bydgoskie centrum wyprzedażowe zyskało markę premium

  • Autor: propertynews.pl
  • 30 maj 2017 14:04

Bydgoskie centrum wyprzedażowe zyskało markę premium Metropolitan Outlet Bydgoszcz

Rośnie grono najemców powstającego w Bydgoszczy centrum wyprzedażowego Metropolitan Outlet. Do znanych marek modowych dołącza międzynarodowa sieć Guess. Obiekt skomercjalizowany jest już w ponad 50 procentach.

REKLAMA

Metropolitan Outlet w Bydgoszczy buduje mocny sektor mody damskiej i męskiej, który stanowi podstawę dobrze funkcjonującego centrum wyprzedażowego. Swoją obecność z sektora fashion potwierdziły dotychczas takie firmy, jak:Próchnik, Franco Ferruzzi, Lavard, By Insomnia, Evolution, Bagatelle, London Hill, Italian Fashion oraz Ewtex. W maju do grona przyszłych najemców dołączyła amerykańska marka Guess - jedna z najpopularniejszych na świecie marek klasy premium. W salonie o powierzchni 378 mkw. firma będzie oferowała kolekcje odzieży damskiej, męskiej oraz dziecięcej w stylu casual wraz z bogatą gamą akcesoriów.

– Dla klientów obiektów outletowych najważniejsza jest szeroka oferta modowa, dlatego wraz z firmą JLL, z którą współpracujemy przy komercjalizacji Metropolitan Outlet, dużo uwagi przykładamy do właściwego doboru najemców oraz ich oferty. Cieszy nas, gdy firmy z tak ugruntowaną pozycją jak Guess potwierdzają nam swoje zainteresowanie Metropolitan Outlet. Mieszkańcy regionu niewątpliwie czekają na powstanie obiektu oferującego produkty rozpoznawalnych marek w atrakcyjnych cenach – mówi Agnieszka Baczyńska, International Leasing Director w Neinver Polska.

Bydgoszcz to nowoczesna metropolia o wysokiej sile nabywczej mieszkańców, miejsce z dużym potencjałem zakupowym i bardzo dobrymi prognozami dla powstania outletu.

Waldemar Madajczyk, Regional Director CEE, Russia Guess komentuje: Zdecydowaliśmy się dołączyć do grona najemców Metropolitan Outlet Bydgoszcz, bowiem dostrzegamy potencjał regionu i jesteśmy przekonani, że dobrze zarządzany outlet będzie entuzjastycznie przyjęty przez klientów, jako uzupełnienie oferty centrów regularnych.

Wielu najemców dostrzega możliwości tego rynku i chce rozwijać swoją sprzedaż razem z Metropolitan Outlet, co przekłada się pozytywnie na tempo prac związanych z komercjalizacją obiektu. Obecnie  prowadzone są finalne negocjacje kolejnych umów najmu. Poziom skomercjalizowania obiektu wynosi już ponad 50 procent.

Zgodnie ze swoją strategią Carrefour dokonuje dynamicznych inwestycji w rozbudowę i remodeling zarządzanych przez siebie obiektów. Metropolitan Outlet będzie nowoczesną przestrzenią handlową, gdzie na powierzchni 17 000 mkw. klienci będą mieli do dyspozycji ponad 60 marek outletowych - modowych, sportowych, obuwniczych, wyposażenia wnętrz – a także liczne punkty gastronomiczne, usługowe oraz plac zabaw dla dzieci. Niewątpliwym atutem Metropolitan Outlet będzie funkcjonujący w nowej odsłonie hipermarket Carrefour o powierzchni blisko 6 tys. mkw. Ofertę obiektu uzupełni również stacja paliw.

  • 1
  • 2

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.