PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Calypso Fitness: Z bieżni na giełdę

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 29 sty 2018 08:07

Calypso Fitness: Z bieżni na giełdę Calypso Fitness (mat.pras.)

- Obserwujemy duże zainteresowanie funduszy i instytucji finansowych, jak również innych inwestorów; często dostajemy pytanie czy nie rozważamy wejścia na parkiet. Bierzemy pod uwagę różne opcje i mamy kilka scenariuszy – o debiucie na GPW i innych planach rozwoju mówi szef największej sieci fitness w Polsce Mikołaj Nawacki.

REKLAMA

Czy to prawda, że każdego dnia o 6 rano ćwiczy Pan w jednym ze swoich klubów?

Ostatnio zmieniłem godzinę, ale wciąż ćwiczę codziennie.

Ile jest osób takich jak Pan, które ćwiczą codziennie w klubie Calypso Fitness?

W klubach przez nas zarządzanych ćwiczy ponad 200 tysięcy osób.

To jak całkiem spore miasto... Ile osób potrzeba do obsługi tylu użytkowników?

Około 40 osób pracuje w biurze centralnym, łącznie z trenerami jest nas kilka tysięcy osób.

W jednym z wywiadów powiedział Pan, że sportowa  przeszłość pomaga w prowadzeniu biznesu, uczy nie tylko zdobywać sukcesy, ale też z godnością przyjmować porażki. Historia sieci fitness założonej przez Ireneusza Wesołowskiego i Jacka Wszołę pokazała, że można być wybitnym sportowcem, a biznesmenem już nie koniecznie. Pan jednak znalazł złoty  środek – jaki jest Pana przepis na sukces?

Moje sukcesy sportowe nie mogą się mierzyć z sukcesami kolegów, szczególnie Jacka Wszoły. Ja wywodzę się ze sportu zespołowego, wychodzę więc z założenia, że nawet najlepsza jednostka, największy talent nie jest w stanie sama osiągnąć sukcesu w biznesie, to też jest gra zespołowa.  Cały zespół pracuje na sukces Calypso Fitness i praca ta trwa już 20 lat.

Poza tym w biznesie trzeba dużo wytrwałości, determinacji, szczęścia, konsekwencji, ale przede wszystkim pomysłu. My zawsze staramy się wyprzedzać teraźniejszość. Nasz model biznesowy oparty jest na wielu innowacyjnych  produktach np. łączymy abonament fitness z prywatną opieką medyczną, co pokazuje, że mamy specjalne oferty dla poszczególnych segmentów klientów, które dopasowujemy do ich potrzeb i możliwości. Na przykład nasz flagowy produkt dla studentów (karta BeActiv) to karta honorowana w ponad 200 klubach w Polsce, w najbliższym czasie osiągniemy 250 tys. wydanych kart. Zawsze  szukamy takich rozwiązań, których nikt nie wdrażał. Jesteśmy pionierami w wielu rozwiązaniach.

Jak wygląda sprawa z Benefit Systems po zastrzeżeniach UOKiK-u do Waszej koncentracji? 

Nasza umowa wygasła natomiast Benefit Systems był i jest naszym akcjonariuszem, w tej chwili ma 33 proc. głosów. Trudno mi powiedzieć co przyniesie przyszłość w zakresie zmian w akcjonariacie. Calypso Fitness jest i było skupione na swoim rozwoju, zresztą ta transakcja dotyczyła zmian w akcjonariacie,  nie miała zmieniać naszej strategii, była neutralna dla spółki.

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - IMMOCHAN Partner serwisu - METROPROPERTIES

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA