PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Calypso Fitness: Z bieżni na giełdę

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 29 sty 2018 08:07

Calypso Fitness: Z bieżni na giełdę Calypso Fitness (mat.pras.)

- Obserwujemy duże zainteresowanie funduszy i instytucji finansowych, jak również innych inwestorów; często dostajemy pytanie czy nie rozważamy wejścia na parkiet. Bierzemy pod uwagę różne opcje i mamy kilka scenariuszy – o debiucie na GPW i innych planach rozwoju mówi szef największej sieci fitness w Polsce Mikołaj Nawacki.

REKLAMA

Czy to prawda, że każdego dnia o 6 rano ćwiczy Pan w jednym ze swoich klubów?

Ostatnio zmieniłem godzinę, ale wciąż ćwiczę codziennie.

Ile jest osób takich jak Pan, które ćwiczą codziennie w klubie Calypso Fitness?

W klubach przez nas zarządzanych ćwiczy ponad 200 tysięcy osób.

To jak całkiem spore miasto... Ile osób potrzeba do obsługi tylu użytkowników?

Około 40 osób pracuje w biurze centralnym, łącznie z trenerami jest nas kilka tysięcy osób.

W jednym z wywiadów powiedział Pan, że sportowa  przeszłość pomaga w prowadzeniu biznesu, uczy nie tylko zdobywać sukcesy, ale też z godnością przyjmować porażki. Historia sieci fitness założonej przez Ireneusza Wesołowskiego i Jacka Wszołę pokazała, że można być wybitnym sportowcem, a biznesmenem już nie koniecznie. Pan jednak znalazł złoty  środek – jaki jest Pana przepis na sukces?

Moje sukcesy sportowe nie mogą się mierzyć z sukcesami kolegów, szczególnie Jacka Wszoły. Ja wywodzę się ze sportu zespołowego, wychodzę więc z założenia, że nawet najlepsza jednostka, największy talent nie jest w stanie sama osiągnąć sukcesu w biznesie, to też jest gra zespołowa.  Cały zespół pracuje na sukces Calypso Fitness i praca ta trwa już 20 lat.

Poza tym w biznesie trzeba dużo wytrwałości, determinacji, szczęścia, konsekwencji, ale przede wszystkim pomysłu. My zawsze staramy się wyprzedzać teraźniejszość. Nasz model biznesowy oparty jest na wielu innowacyjnych  produktach np. łączymy abonament fitness z prywatną opieką medyczną, co pokazuje, że mamy specjalne oferty dla poszczególnych segmentów klientów, które dopasowujemy do ich potrzeb i możliwości. Na przykład nasz flagowy produkt dla studentów (karta BeActiv) to karta honorowana w ponad 200 klubach w Polsce, w najbliższym czasie osiągniemy 250 tys. wydanych kart. Zawsze  szukamy takich rozwiązań, których nikt nie wdrażał. Jesteśmy pionierami w wielu rozwiązaniach.

Jak wygląda sprawa z Benefit Systems po zastrzeżeniach UOKiK-u do Waszej koncentracji? 

Nasza umowa wygasła natomiast Benefit Systems był i jest naszym akcjonariuszem, w tej chwili ma 33 proc. głosów. Trudno mi powiedzieć co przyniesie przyszłość w zakresie zmian w akcjonariacie. Calypso Fitness jest i było skupione na swoim rozwoju, zresztą ta transakcja dotyczyła zmian w akcjonariacie,  nie miała zmieniać naszej strategii, była neutralna dla spółki.

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.