PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Carrefour chce przyciągnąć 200 tys. nowych klientów dziennie

  • dlahandlu.pl
  • 19 mar 2013 14:02

Carrefour chce przyciągnąć 200 tys. nowych klientów dziennie

Pomimo spowolnienia gospodarczego Carrefour jest zadowolony z wyników osiągniętych w 2012 roku. - Pomimo, że nie otworzyliśmy żadnego hipermarketu na przestrzeni ostatniego roku nasze wyniki są na stabilnym poziomie, lepszym niż wyniki innych sieci hipermarketów - deklaruje Jean Anthoine, prezes sieci Carrefour.

REKLAMA

Firma w 2013 roku zamierza wprowadzić politykę dywersyfikacji asortymentu i cen w zależności od lokalizacji konkretnej placówki. Ma to pozwolić przyciągnąć do sklepów kolejne 200 tys. nowych klientów dziennie. Obecnie 550 sklepów Carrefour codziennie odwiedzanych jest przez ponad 800 tys. klientów.

W świetle aktualnej sytuacji gospodarczej, Carrefour dopasowuje ofertę do indywidualnych potrzeb klientów, uwzględniając przy tym specyfikę lokalizacji miast a nawet dzielnic, zapewniając przy tym większą dostępność do produktów regionalnych. Nowe podejście handlowe Carrefour jest odpowiedzią na niekorzystną koniunkturę konsumencką. 

Firma planuje kontynuację agresywnej polityki cenowej, kładąc szczególny nacisk na atrakcyjną cenowo i jakościowo ofertę produktów świeżych - owoców, warzyw i mięsa. 

- Wiemy, że każdy klient jest inny. Dostosowujemy do klienta ofertę sklepów w każdej miejscowości i dzielnicy Polski, aby jak najtrafniej odpowiedzieć na ich potrzeby - mówi o nowej strategii Jean Anthoine, prezes Carrefour Polska. Zgodnie z nową strategią pomimo działania pod wspólnym szyldem sklepy sieci będą różniły zarówno ceny, jak i asortyment. - Sklepy zlokalizowane np. w Arkadii czy Galerii Mokotów będą miały inną wizualizację oraz wyższy udział produktów premium, bo w tych placówkach zakupy robią zamożniejsi klienci. Z kolei w markecie Warszawa Wileńska czy na Bemowie wzrośnie udział produktów dostępnych cenowo, od regionalnych dostawców. Inne będą też ceny i wystrój sklepów. Jest to odpowiedź sieci na realnie gorszą sytuację gospodarczą i spadek optymizmu wśród konsumentów, który przekłada się na mniejszą siłę nabywczą i mniejszą skłonność do wydawania pieniędzy. Jest to możliwe dzięki zdecentralizowaniu podejmowania decyzji w naszych sklepach - deklaruje prezes sieci.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA