PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Carrefour inwestuje w swoje centra handlowe

  • www.portalspozywczy.pl
  • 16 lip 2013 09:09

Sieć Carrefour prowadzi gruntowną modernizację i rekomercjalizację w kilkunastu swoich centrach handlowych w Polsce. Serwis portalspozywczy.pl poznał część planów francuskiego operatora związanych z inwestycjami w centra handlowe.

REKLAMA

Cztery tygodnie temu serwis portalspozywczy.pl informował już o planach sieci Carrefour obejmujących modernizację i gruntowną rekomercjalizację kilkunastu swoich centrów handlowych działających na Polskim rynku. Dzięki prowadzonym działaniom sieć chce poszerzyć bieżącą ofertę swoich galerii, a także "odmłodzić" ich wizerunek na lokalnym rynku. W I półroczu br. Carrefour sfinalizował 57 umów najmu na łączną powierzchnią prawie 7,6 tys. mkw. GLA.

- Proces rekomercjalizacji obiektów handlowych jest działaniem długofalowym, poprzedzonym wnikliwą analizą rynku oraz osadzonym w przyjętej przez daną firmę strategii biznesowej. Jest też profilowany pod konkretną nieruchomość zarówno pod względem możliwości wynikających z jej architektury - ilość wolnych lokali, możliwość połączenia lub modyfikacji powierzchni handlowych czy ewentualna rozbudowa obiektu - jak również z prognozowanego catchmentu - komentuje planowane zmiany w obiektach sieci Maria Cieślikowska, dyrektor ds. PR i komunikacji zewnętrznej Carrefour Polska.

Jak dodaje Carrefour Polska widząc potencjał posiadanych centrów handlowych drugiej generacji, podjął w 2012 roku, decyzję o ich rekomercjalizacji oraz częściowej lub całkowitej modernizacji. - Proces ten prowadzony jest oddzielnie dla każdego obiektu. Celem nadrzędnym rekomercjalizacji centrów handlowych Carrefour, nie jest jedynie podwyższenie wskaźnika ich odwieczności, ale również podniesienie wartości samego obiektu i tym samym jego repozycjonowanie. Nasze centra handlowe, dzięki sile marki, jaką jest Carrefour, posiadają stabilne wskaźniki odwiedzlaności, które dodatkowo korelują z wysokością obrotów - wyjaśnia Maria Cieślikowska.

Prowadzona przez Carrefour Polska podstawowa modernizacja obejmuje przeważnie takie strefy jak: identyfikację wizualną wewnątrz i na zewnątrz obiektu, wystrój wnętrza, a więc ujednolicenie kolorystyki, nowy system oświetleniowy, a także wymianę malej architektury.

- Istotne jest dla nas również odpowiedniego zagospodarowanie przestrzeni wspólnych i wprowadzenia na nich stref wypoczynki oraz relaksu. Duży nacisk kładziemy również na przystawanie obiektu dla rodzin z małymi dziećmi, miedzy innymi poprzez wydzielenie specjalnie oznakowanych stref parkingowych. Prace te prowadzone są kompleksowo pod nadzorem specjalistów od projektowania wnętrz komercyjnych, co gwarantuje połączenie estetyki z funkcjonalnością. Taki zakres prac został zrealizowany miedzy innymi w CH Zielone Wzgórze w Białymstoku. W obiekcie tym zakończono tym samym pierwszy etap prac, a kolejny związany z modernizacją powierzchni zajmowanej przez hipermarket Carrefour, planowany jest na 4 kwartał tego roku - wylicza przedstawicielka sieci Carrefour.

  • 1
  • 2


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA