PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Carrefour inwestuje w swoje centra handlowe

  • www.portalspozywczy.pl
  • 16 lip 2013 09:09

Sieć Carrefour prowadzi gruntowną modernizację i rekomercjalizację w kilkunastu swoich centrach handlowych w Polsce. Serwis portalspozywczy.pl poznał część planów francuskiego operatora związanych z inwestycjami w centra handlowe.

REKLAMA

Cztery tygodnie temu serwis portalspozywczy.pl informował już o planach sieci Carrefour obejmujących modernizację i gruntowną rekomercjalizację kilkunastu swoich centrów handlowych działających na Polskim rynku. Dzięki prowadzonym działaniom sieć chce poszerzyć bieżącą ofertę swoich galerii, a także "odmłodzić" ich wizerunek na lokalnym rynku. W I półroczu br. Carrefour sfinalizował 57 umów najmu na łączną powierzchnią prawie 7,6 tys. mkw. GLA.

- Proces rekomercjalizacji obiektów handlowych jest działaniem długofalowym, poprzedzonym wnikliwą analizą rynku oraz osadzonym w przyjętej przez daną firmę strategii biznesowej. Jest też profilowany pod konkretną nieruchomość zarówno pod względem możliwości wynikających z jej architektury - ilość wolnych lokali, możliwość połączenia lub modyfikacji powierzchni handlowych czy ewentualna rozbudowa obiektu - jak również z prognozowanego catchmentu - komentuje planowane zmiany w obiektach sieci Maria Cieślikowska, dyrektor ds. PR i komunikacji zewnętrznej Carrefour Polska.

Jak dodaje Carrefour Polska widząc potencjał posiadanych centrów handlowych drugiej generacji, podjął w 2012 roku, decyzję o ich rekomercjalizacji oraz częściowej lub całkowitej modernizacji. - Proces ten prowadzony jest oddzielnie dla każdego obiektu. Celem nadrzędnym rekomercjalizacji centrów handlowych Carrefour, nie jest jedynie podwyższenie wskaźnika ich odwieczności, ale również podniesienie wartości samego obiektu i tym samym jego repozycjonowanie. Nasze centra handlowe, dzięki sile marki, jaką jest Carrefour, posiadają stabilne wskaźniki odwiedzlaności, które dodatkowo korelują z wysokością obrotów - wyjaśnia Maria Cieślikowska.

Prowadzona przez Carrefour Polska podstawowa modernizacja obejmuje przeważnie takie strefy jak: identyfikację wizualną wewnątrz i na zewnątrz obiektu, wystrój wnętrza, a więc ujednolicenie kolorystyki, nowy system oświetleniowy, a także wymianę malej architektury.

- Istotne jest dla nas również odpowiedniego zagospodarowanie przestrzeni wspólnych i wprowadzenia na nich stref wypoczynki oraz relaksu. Duży nacisk kładziemy również na przystawanie obiektu dla rodzin z małymi dziećmi, miedzy innymi poprzez wydzielenie specjalnie oznakowanych stref parkingowych. Prace te prowadzone są kompleksowo pod nadzorem specjalistów od projektowania wnętrz komercyjnych, co gwarantuje połączenie estetyki z funkcjonalnością. Taki zakres prac został zrealizowany miedzy innymi w CH Zielone Wzgórze w Białymstoku. W obiekcie tym zakończono tym samym pierwszy etap prac, a kolejny związany z modernizacją powierzchni zajmowanej przez hipermarket Carrefour, planowany jest na 4 kwartał tego roku - wylicza przedstawicielka sieci Carrefour.

  • 1
  • 2

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA