PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Carrefour namawia na zakupy dla sąsiada

  • Autor: propertynews.pl
  • 25 sie 2017 10:01

Carrefour namawia na zakupy dla sąsiada Carrefour

Carrefour Polska, jako pierwsza sieć handlowa w Polsce, wdraża usługę „SąSiatki”, opartą na mechanizmach ekonomii współpracy. Za pośrednictwem nowej usługi klienci mogą zamawiać zakupy przez Internet i dostarczać je sobie nawzajem.

REKLAMA

Usługi oparte na ekonomii współpracy i ekonomii dzielenia się to dynamicznie rozwijający się światowy trend w handlu. Zmieniają one sposób, w jaki konsumenci korzystają z dóbr, uczą się czy komunikują. Dlatego Carrefour, jako pierwsza sieć handlowa w Polsce, proponuje klientom narzędzie oparte właśnie na mechanizmach współpracy. Usługa „SąSiatki” jest obecnie dostępna w hipermarketach Carrefour na ul. Targowej 72 oraz ul. Głębockiej 15 w Warszawie i swym zasięgiem obejmuje całą stolicę. W najbliższym czasie zostanie ona wdrożona we wszystkich hipermarketach, a docelowo również w supermarketach sieci w Polsce.

jak to działa? Klient, który chce zamówić zakupy z wykorzystaniem usługi „SąSiatki”, powinien skorzystać bezpośrednio ze strony sasiatki.pl lub ze sklepu internetowego sieci. Tam dodaje wybrane produkty do koszyka, do którego zostaje też automatycznie doliczony tzw. Shopper Bon o wartości 10 PLN – jest to kwota, którą otrzyma dostawca zakupów w formie kuponu zniżkowego po zrealizowaniu usługi. Natomiast klient otrzyma e-mailem bon rabatowy o wartości 5 PLN na kolejne zakupy w sklepie internetowym. Po zatwierdzeniu zawartości koszyka wystarczy poczekać na potwierdzenie przyjęcia zlecenia przez dostawcę i jego wizytę z zamówionymi produktami, która powinna nastąpić w ciągu maksymalnie 120 minut od złożenia zamówienia, w zależności od dostępności dostawcy.

Dostawca, będąc w sklepie, korzysta w tym czasie z aplikacji mobilnej Mój Carrefour. To w niej zarządza swoim profilem, na którym określa takie parametry jak: godziny swojej dostępności, maksymalna kwota zakupów czy waga produktów. W aplikacji może też śledzić i akceptować aktualne zlecenia od klientów e-sklepu. Po przyjęciu listy zakupów do realizacji dostawca kompletuje ją w sklepie, skanując towary przy pomocy aplikacji w telefonie. Po zebraniu wszystkich produktów opłaca zakupy w kasie. Ostatnią fazą usługi jest dostawa zakupów pod wskazany adres, gdzie klient zwraca dostawcy pełną kwotę za zakupy w postaci gotówki lub płatności aplikacją mobilną Blik lub PeoPay.

  • 1
  • 2

PARTNER SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA