PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Carrefour namawia na zakupy dla sąsiada

  • Autor: propertynews.pl
  • 25 sie 2017 10:01

Carrefour namawia na zakupy dla sąsiada Carrefour

Carrefour Polska, jako pierwsza sieć handlowa w Polsce, wdraża usługę „SąSiatki”, opartą na mechanizmach ekonomii współpracy. Za pośrednictwem nowej usługi klienci mogą zamawiać zakupy przez Internet i dostarczać je sobie nawzajem.

REKLAMA

Usługi oparte na ekonomii współpracy i ekonomii dzielenia się to dynamicznie rozwijający się światowy trend w handlu. Zmieniają one sposób, w jaki konsumenci korzystają z dóbr, uczą się czy komunikują. Dlatego Carrefour, jako pierwsza sieć handlowa w Polsce, proponuje klientom narzędzie oparte właśnie na mechanizmach współpracy. Usługa „SąSiatki” jest obecnie dostępna w hipermarketach Carrefour na ul. Targowej 72 oraz ul. Głębockiej 15 w Warszawie i swym zasięgiem obejmuje całą stolicę. W najbliższym czasie zostanie ona wdrożona we wszystkich hipermarketach, a docelowo również w supermarketach sieci w Polsce.

jak to działa? Klient, który chce zamówić zakupy z wykorzystaniem usługi „SąSiatki”, powinien skorzystać bezpośrednio ze strony sasiatki.pl lub ze sklepu internetowego sieci. Tam dodaje wybrane produkty do koszyka, do którego zostaje też automatycznie doliczony tzw. Shopper Bon o wartości 10 PLN – jest to kwota, którą otrzyma dostawca zakupów w formie kuponu zniżkowego po zrealizowaniu usługi. Natomiast klient otrzyma e-mailem bon rabatowy o wartości 5 PLN na kolejne zakupy w sklepie internetowym. Po zatwierdzeniu zawartości koszyka wystarczy poczekać na potwierdzenie przyjęcia zlecenia przez dostawcę i jego wizytę z zamówionymi produktami, która powinna nastąpić w ciągu maksymalnie 120 minut od złożenia zamówienia, w zależności od dostępności dostawcy.

Dostawca, będąc w sklepie, korzysta w tym czasie z aplikacji mobilnej Mój Carrefour. To w niej zarządza swoim profilem, na którym określa takie parametry jak: godziny swojej dostępności, maksymalna kwota zakupów czy waga produktów. W aplikacji może też śledzić i akceptować aktualne zlecenia od klientów e-sklepu. Po przyjęciu listy zakupów do realizacji dostawca kompletuje ją w sklepie, skanując towary przy pomocy aplikacji w telefonie. Po zebraniu wszystkich produktów opłaca zakupy w kasie. Ostatnią fazą usługi jest dostawa zakupów pod wskazany adres, gdzie klient zwraca dostawcy pełną kwotę za zakupy w postaci gotówki lub płatności aplikacją mobilną Blik lub PeoPay.

  • 1
  • 2

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.