PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Carrefour nie zwalnia tempa. Na horyzoncie kolejne modernizacje

  • Autor: propertynews.pl
  • 08 lut 2017 14:08

Carrefour nie zwalnia tempa. Na horyzoncie kolejne modernizacje fot. Carrefour

Potrzeby klientów centrów handlowych uległy na przestrzeni ostatnich lat ogromnym zmianom. Carrefour ma nie odpowiedź.

REKLAMA

Odpowiedzią na nie jest realizowana przez Carrefour Polska od 2014 r. strategia rozbudowy, remodelingu oraz rekomercjalizacji posiadanych obiektów. W 2016 r. Carrefour podpisał ponad 280 umów najmu na łączną powierzchnię blisko 40 tys. mkw. W tym roku planuje modernizację pięciu kolejnych centrów handlowych.

Wiele marek od lat współpracuje z Carrefour, na współpracę ze spółką zdecydowało się także wiele marek do tej pory nieobecnych w portfolio sieci, np. KappAhl, Tatuum, Molton, Venezia, Unisono, Wólczanka, Duka czy W.Kruk.

Wkrótce planowane są otwarcia nowych salonów: Komfort oraz Łazienki Opoczno dołączą do grona najemców Galerii Kalisz, zaś Szachownica wzbogaci ofertę Galerii Zielone Wzgórze w Białymstoku. Ponadto w związku z planowanymi na 2017 rok modernizacjami pięciu kolejnych centrów handlowych – między innymi w Szczecinie, Białymstoku czy Zgorzelcu, można spodziewać się tam dalszych zmian w doborze najemców. Carrefour planuje w tym roku przedłużyć aż 200 umów najmu na łączną powierzchnię ponad 24 tys. mkw.

Carrefour jest właścicielem i zarządcą sieci 20 centrów handlowych. Celem realizowanej polityki jest m.in. zapewnienie najemcom odpowiednich warunków współpracy. Marki obecne w centrach handlowych zarządzanych przez Carrefour mogą liczyć między innymi na akcje prosprzedażowe oparte na mechanizmie „buy and get”, które istotnie wpływają na zainteresowanie klientów ofertą sklepów, magazyny dystrybuowane wśród klientów, w których najemcy mogą promować swoje produkty i usługi, a także liczne wydarzenia tematyczne, takie jak zloty foodtrucków, kino letnie czy animacje dla dzieci. Pozycję Carrefour na rynku, rozwój i innowacyjność firmy podkreśla także kampania wizerunkowa z Napoleonem, prowadzona od marca 2016 roku.

Jak zapewniają przedstawiciele sieci, podjęte działania przynoszą efekty. Klienci częściej korzystają z oferty zmodernizowanych obiektów, co potwierdza między innymi pozytywny trend odwiedzalności (w przypadku Galerii Morena w Gdańsku wskaźnik wzrósł w wyniku modernizacji aż o 30 proc.). Marki z kolei chętnie nawiązują z firmą współpracę. - W 2016 roku podpisaliśmy z najemcami łącznie 284 umowy na wynajem blisko 40 tys. mkw. powierzchni handlowej. Aż 143 kontrakty dotyczyły przedłużenia istniejącej współpracy, co świadczy o satysfakcji obu stron – mówi Ronan Martin, wiceprezes Carrefour ds. ekspansji i centrów handlowych.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA