PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Carrefour nie zwalnia tempa. Na horyzoncie kolejne modernizacje

  • Autor: propertynews.pl
  • 08 lut 2017 14:08

Carrefour nie zwalnia tempa. Na horyzoncie kolejne modernizacje fot. Carrefour

Potrzeby klientów centrów handlowych uległy na przestrzeni ostatnich lat ogromnym zmianom. Carrefour ma nie odpowiedź.

REKLAMA

Odpowiedzią na nie jest realizowana przez Carrefour Polska od 2014 r. strategia rozbudowy, remodelingu oraz rekomercjalizacji posiadanych obiektów. W 2016 r. Carrefour podpisał ponad 280 umów najmu na łączną powierzchnię blisko 40 tys. mkw. W tym roku planuje modernizację pięciu kolejnych centrów handlowych.

Wiele marek od lat współpracuje z Carrefour, na współpracę ze spółką zdecydowało się także wiele marek do tej pory nieobecnych w portfolio sieci, np. KappAhl, Tatuum, Molton, Venezia, Unisono, Wólczanka, Duka czy W.Kruk.

Wkrótce planowane są otwarcia nowych salonów: Komfort oraz Łazienki Opoczno dołączą do grona najemców Galerii Kalisz, zaś Szachownica wzbogaci ofertę Galerii Zielone Wzgórze w Białymstoku. Ponadto w związku z planowanymi na 2017 rok modernizacjami pięciu kolejnych centrów handlowych – między innymi w Szczecinie, Białymstoku czy Zgorzelcu, można spodziewać się tam dalszych zmian w doborze najemców. Carrefour planuje w tym roku przedłużyć aż 200 umów najmu na łączną powierzchnię ponad 24 tys. mkw.

Carrefour jest właścicielem i zarządcą sieci 20 centrów handlowych. Celem realizowanej polityki jest m.in. zapewnienie najemcom odpowiednich warunków współpracy. Marki obecne w centrach handlowych zarządzanych przez Carrefour mogą liczyć między innymi na akcje prosprzedażowe oparte na mechanizmie „buy and get”, które istotnie wpływają na zainteresowanie klientów ofertą sklepów, magazyny dystrybuowane wśród klientów, w których najemcy mogą promować swoje produkty i usługi, a także liczne wydarzenia tematyczne, takie jak zloty foodtrucków, kino letnie czy animacje dla dzieci. Pozycję Carrefour na rynku, rozwój i innowacyjność firmy podkreśla także kampania wizerunkowa z Napoleonem, prowadzona od marca 2016 roku.

Jak zapewniają przedstawiciele sieci, podjęte działania przynoszą efekty. Klienci częściej korzystają z oferty zmodernizowanych obiektów, co potwierdza między innymi pozytywny trend odwiedzalności (w przypadku Galerii Morena w Gdańsku wskaźnik wzrósł w wyniku modernizacji aż o 30 proc.). Marki z kolei chętnie nawiązują z firmą współpracę. - W 2016 roku podpisaliśmy z najemcami łącznie 284 umowy na wynajem blisko 40 tys. mkw. powierzchni handlowej. Aż 143 kontrakty dotyczyły przedłużenia istniejącej współpracy, co świadczy o satysfakcji obu stron – mówi Ronan Martin, wiceprezes Carrefour ds. ekspansji i centrów handlowych.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.