PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Carrefour radzi jak dbać o wynagrodzenia pracowników

  • www.pulshr.pl
  • 19 maj 2015 11:19

– Staramy się nie dawać powodów do formułowania negatywnych opinii w internecie. Mamy szeroko rozbudowane procedury, które umożliwiają pracownikom zgłaszanie nieprawidłowości – mówi Justyna Orzeł, dyrektor zasobów ludzkich Carrefour Polska.

REKLAMA

Praca w hipermarkecie kojarzy się z ciężką pracą za marne grosze. Jak dział HR radzi sobie z tworzeniem pozytywnego wizerunku firmy w oczach pracowników?

Justyna Orzeł, dyrektor zasobów ludzkich Carrefour Polska: – Prowadzimy wiele działań, które mają na celu budowanie wizerunku solidnego pracodawcy zarówno wewnątrz organizacji, jak i na zewnątrz. Są one bardzo spójne.

W Carrefour skupiamy się na klarownej i przejrzystej organizacji pracy, jasno zdefiniowanym zakresie odpowiedzialności, który spoczywa na poszczególnych pracownikach. Istotna jest dla nas również dobra komunikacja wewnętrzna oraz odpowiedni system szkoleń.

W naszej firmie wynagrodzenie to nie tylko pensja zasadnicza, ale również premie i bogaty pakiet świadczeń pracowniczych, takich jak: prywatna opieka medyczna (także dla członków rodzin), ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków oraz ubezpieczenia na życie. Zatrudnieni mogą również korzystać z pakietu rekreacyjnego (karta multisport). Nasza polityka wynagrodzeń zakłada równowagę między wkładem pracy zatrudnionego a otrzymywanymi korzyściami ze strony pracodawcy.

Czy sprawdzacie poziom satysfakcji wśród pracowników?

– Oczywiście. Ostatnio miało to miejsce w październiku 2014 r. Takie działania mają na celu wskazanie obszarów, które wymagają zmian całej firmie. Wyniki mają również wpływ na zarządzanie w konkretnych sklepach. W każdej placówce zostaje sporządzony plan. Jego celem jest poprawa elementów, które tego wymagają i kontynuacja działań, które doskonale się sprawdziły.

A jakie działania prowadzicie na zewnątrz firmy?

– Głęboko wierzę w to, że najlepszymi ambasadorami są pracownicy, dlatego też pracę nad zewnętrznym wizerunkiem zaczynamy od środka. Nic tak dobrze nie wypromuje firmy jak zadowoleni pracownicy.

Poza tym bierzemy udział w różnych konkursach, które obiektywnie oceniają nasze praktyki.

Od kilku lat prowadzimy również ścisłą współpracę ze szkołami wyższymi – promujemy nasze działania handlowo-biznesowe, wymieniamy się doświadczeniem i zapraszamy studentów do współpracy. Uczestniczymy także w licznych konferencjach i spotkaniach na uczelniach, gdzie występujemy z prelekcjami. Owocem naszej dotychczasowej współpracy jest np. program edukacyjny „Z miłości do zdrowia” oraz „ABC Zdrowego Żywienia”, realizowane we współpracy z SGGW. Ponadto w tym roku rozpoczęliśmy specjalny program edukacyjny „Smak Kariery”, skierowany do studentów i absolwentów szkół wyższych.

Przeczytaj więcej na pulshr.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA