PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Carrefour rozwija multiformatowość

  • www.portalspozywczy.pl
  • 01 lip 2015 07:24

Carrefour wyróżnia się na tle wszystkich hipermarketów. Obecny oraz ubiegły rok to czas ekspansji francuskiej sieci handlowej, która ma najmniej kłopotów. Jest to szczególnie widoczne w Polsce oraz całym naszym regionie - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Piotr Grauer, dyrektor w dziale doradztwa transakcyjnego KPMG w Polsce.

REKLAMA

Potwierdzają to zarówno rezultaty like-for-like, jak i mocne nastawienie na rozwój. Chodzi przede wszystkim o zdecydowane rozwijanie muliformatowości.

Piotr Grauer przypomina, że Carrefour nie postawił tak mocno na hipermarkety, jak chociażby Auchan po przejęciu sklepów Real, ale operuje na znacznie szerszym portfelu.

W tym kontekście zwraca uwagę na ostatnią decyzję o zakupie Galerii Alkoholi. Jak przyznaje, w transakcji wcale nie musi chodzić o atrakcyjne lokalizacje sklepów. Nie jest wykluczone, że Carrefour zdecyduje się na testowaniu sklepów z alkoholem, tak jak dotychczas miało to miejsce w tych placówkach. Po likwidacji Galerii Alkoholi oraz utworzeniu w ich miejsce nowych Carrefourów, mogłyby się okazać, że część z nich konkuruje z już istniejącymi sklepami francuskiej sieci. Jednocześnie rozszerzenie oferty o specjalistyczne sklepy z alkoholami może się okazać atrakcyjne dla konsumentów.

Czytaj więcej: Carrefour nie skupia się na rozwiązywaniu jednego problemu, lecz pracuje nad całym rynkiem


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA