PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Castorama ma przed sobą pracowity rok

Castorama ma przed sobą pracowity rok
Jeden ze sklepów Castorama
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 27 lut 2019 11:43

Castorama przedstawia strategiczne plany w obszarze budowania pozytywnych doświadczeń klientów. Działania spółki skupione będą na poprawie doznań zakupowych klientów oraz wzmacnianiu relacji z pracownikami. Branżowy lider wprowadzi innowacje w obszarze między innymi oferty produktowej, kanałów sprzedaży i szkoleń pracowniczych.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 27 lut 2019 11:43

Tegoroczne plany biznesowe Castorama zakładają dalszy, dynamiczny rozwój sieci. Obecnie firma modernizuje swoje sklepy oraz rozwija gamę produktów, tak żeby nie tylko odpowiadała ona obecnym trendom, ale przede wszystkim wyznaczała kierunki rozwoju branży polepszania warunków mieszkaniowych. Znaczącym elementem w realizacji zamierzonych planów będzie wzmocnienie sprzedaży internetowej oraz dalszy rozwój obszarów związanych z nowoczesnymi systemami zarządzania it. Nie mniejszą uwagę Castorama przykłada do rozwoju tradycyjnej sieci sprzedaży.

- Oprócz ekspansji online planujemy kolejne inwestycje – budowę oraz otwarcie nowych sklepów m.in. w Elblągu, Bydgoszczy czy Pabianicach. Nowe lokalizacje, to także szansa na zatrudnienie i rozwój pracowników, których zaangażowanie buduje siłę i markę Spółki, jako dobrego pracodawcy i dobrego sąsiada lokalnych społeczności – podkreśla Sławomir Rogowiec, dyrektor ds. personalnych i odpowiedzialności społecznej w Castorama Polska.

Kolejnym elementem budowania oferty dostosowanej do zmieniających się potrzeb klientów i rosnącego wolumenu sprzedaży będzie zwiększenie powierzchni magazynowej, która w najbliższym czasie osiągnie łączną powierzchnię 150 tysięcy m2. Rozbudowa centrum logistycznego będzie służyła dalszemu rozwojowi sprzedaży za pośrednictwem nowych technologii. Ten element strategii stanowi istotny punkt w planach firmy i jest związany z umacnianiem obecnej pozycji Castorama jako lidera rynku e-commerce w swojej kategorii.

Sukces tworzą ludzie

Stabilne zatrudnienie i sukcesywny wzrost wynagrodzeń, szeroki wybór benefitów oraz jasna ścieżka awansu przełożyły się na utrzymanie przez firmę w minionym roku poziomu zatrudnienia oraz wysokiego wskaźnika zadowolenia pracowników spółki.

- Pracownicy dzięki szkoleniom i swojej pasji do produktów będą mogli jeszcze bardziej inspirować klientów we wprowadzaniu nowych rozwiązań w swoich domach - komentuje Sławomir Rogowiec.

Firma kładzie duży nacisk na działalność edukacyjną oraz wspierającą rozwój lokalnych społeczności. Od 2012 prowadzi w swoich sklepach zajęcia dla dzieci „Majsterkowo”, których celem jest przekazywanie wiedzy i umiejętności w zakresie majsterkowania. Najnowszym programem Spółki jest Kierunek Castorama, którego celem jest umożliwienie uczniom branżowych szkół średnich zdobywanie i rozwijanie kompetencji zawodowych w rzeczywistych warunkach pracy, poprzez ścisłą współpracę sklepów sieci i szkół.

Tegoroczne plany firmy wpisują się w nieustanne dążenie firmy do doskonałości obsługi klienta i proponowaniu najlepszych rozwiązań. Castorama zdobyła zaufanie i od początku swego istnienia stawia klientów i pracowników na pierwszym miejscu.

 

WSZYSTKIE KOMENTARZE (1)

  • Tomek 2019-02-28 07:17:46
    A może by tak zajęli się pracownikami i dali jakieś podwyzki ale nie po 70 zł brutto i pozatrudniali pracowników ale nie w komitecie centralnym czyli centrali ale na sklepach.Zenada to zachowanie Castoramy jako pracodawcy.Fajni sa tylko w reklamach

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 107.23.37.199
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.