PARTNERZY
PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Castorama w wersji mini

  • Autor: Propertynews.pl
  • 11 mar 2016 15:03

Castorama w wersji mini Nowy Rynek

Castorama uruchomiła w centrum handlowym Nowy Rynek w Jeleniej Górze Strefę Inspiracji. Ma to być miejsce, gdzie specjaliści marki udzielą porad i pomogą klientom urządzać, budować czy remontować swoje domy.

REKLAMA

- Castorama w Jeleniej Górze funkcjonuje od przeszło 6 lat i nieustająco cieszy się zainteresowaniem wśród mieszkańców miasta i regionu. Obserwujemy że równie dużym zainteresowaniem cieszy się Nowy Rynek. To nowe centrum handlowe otwarte niespełna sześć miesięcy temu jest chętnie odwiedzane nawet przez czeskich i niemieckich sąsiadów, i takie atuty warto wykorzystywać w ramach biznesowej współpracy – mówi Sławomir Malicki, dyrektor sklepu Castorama Jelenia Góra.

Nowy Rynek to otwarte w październiku ubiegłego roku centrum handlowe w Jeleniej Górze.

- Weszliśmy w dość oryginalną współpracę ze znanym marketem budowlano-dekoracyjnym. Zaprosiliśmy Castoramę do uruchomienia strefy inspiracji na terenie naszego centrum handlowego Nowy Rynek w Jeleniej Górze – mówi Jarosław Lipiński, dyrektor Działu Najmu i Rozwoju, TK Development.

– Bardzo nas cieszy synergia w działaniu i możliwość czerpania ze współpracy z sąsiadującym z Nowym Rynkiem partnerem biznesowym, mającym ofertę komplementarną względem oferty naszej galerii handlowej - dodaje.

Spośród polskich i międzynarodowych marek modowych Nowego Rynku warto wskazać na jedyne w Jeleniej Górze sklepy: H&M, New Yorker, Bershka, Stradivarius, Greenpoint, GATE, Pako Lorente, Sizeer i Broadway Fashion, Olsen czy Pierre Cardin.

W Nowym Rynku działają również: Reserved, Carry, Cropp, House, Mohito, Sinsay, Diverse, Quiosque, Bialcon, Monnari, Kubenz, Lancerto, Artista, CCC, Deichmann, Mantica obuwie, Twoja Para, Rossmann, Douglas, Matras, Świat Książki, Home&You, Apart, Swiss, Briju, Esotiq, Inglot, Villeroy & Boch, Classy Baby, OVS Kids i SMYK.

W ofercie obiektu jest też szkoła językowa Lingua Club, rozległa strefa zabaw dla dzieci Fun Park, restauracje: KFC i Fit Planeta, Doner Kebab, cukiernia Sowa, lodziarnia Grycan, Kolporter Bistro, a obok sportowych sklepów Martes Sport i 4F otworzył się debiutujący w Polsce sklep Sportisimo z bogatą ofertą odzieży i sprzętu sportowego.

Ofertę spożywczą zapewnia jedyny w Jeleniej Górze supermarket Intermarché, a branżę elektroniczną reprezentuje salon Media Expert.

Nowy Rynek to inwestycja realizowana wspólnie przez dewelopera TK Development i fundusz inwestycyjny Heitman. Wartość inwestycji to 55 mln euro. Łączna powierzchnia obiektu to 56 tys. mkw., z czego ponad 24 tys. mkw. stanowi powierzchnia najmu. Wykonawcą robót budowlanych jest Erbud. Zarządzaniem zajmuje się Cushman&Wakefield. Otwarcie miało miejsce 14 października 2015 roku.

  • ska 2016-03-14 01:47:09
    Za to polski i w miarę tani szczególnie jak promocję zrobią na jakiś temat.
  • sukil 2016-03-13 02:01:05
    czemu nie? Uważam że jeśli dzięki temu będzie więcej profesjonalnie zorganizowanych koncertów to czemu nie. A Media Expert to robi niezłe otwarcia, a tak to kupuję u nich przez neta.
  • knedl 2016-03-12 20:50:04
    ja kupuję wszysto właśnie w Expercie i jestem zadowolony, a co do sali koncrtowej to raczej odpada, spójrz na obiekty tego typu w innych miastach


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA