PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Castorama zwiększyła sprzedaż w Polsce

 Castorama  zwiększyła sprzedaż w Polsce
Fot. mat. pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 03 kwi 2019 11:50

Castorama Polska zwiększyła sprzedaż o 3,4 proc. w roku finansowym 2018/2019. To kolejny rok z rzędu z większą sprzedażą oraz zyskiem operacyjnym.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 03 kwi 2019 11:50

Zgodnie z raportem finansowym opublikowanym dnia 20.03.2019 roku przez Kingfisher plc, międzynarodową spółkę detaliczną z branży home improvement (polepszania warunków mieszkaniowych), sprzedaż, będącej częścią tej Grupy, spółki Castorama Polska w zakończonym roku finansowym 2018/2019 (luty 2018- styczeń 2019) wzrosła o 3,4 proc. (+ 1,7 proc. r/r w sklepach porównywalnych, like-for-like, LFL ) do 6 908 mln PLN (1 431 mln GBP). Tak dobre wyniki udało się osiągnąć pomimo wprowadzenia w naszym kraju ograniczenia handlu w niedziele. Zysk detaliczny Castorama Polska wzrósł z kolei o 6,6 proc., do 873,7 mln PLN (181 mln GBP), odzwierciedlając zwiększenie sprzedaży oraz pozytywne efekty zrealizowanych działań spółki na rzecz ograniczenia kosztów własnych przy jednoczesnym wzroście kosztów pracy w Polsce.

- Nasze wyniki są efektem wytężonej pracy całego zespołu i zmian, jakie wprowadzamy w spółce. Skupiając się na potrzebach Klienta, modernizujemy wiele obszarów swojej działalności. Jesteśmy w trakcie transformacji, która obejmuje ofertę, procesy operacyjne i sklepy oraz intensywny rozwój kanałów digital. Efektem realizowanych działań jest zapewnienie klientom dostępności produktów dopasowanych do ich potrzeb w najlepszych cenach, co przekłada się już na wyniki finansowe i z pewnością będzie procentowało również w przyszłości. Nasze zyski są inwestowane w rozwój zaplecza logistycznego, systemów IT oraz nowoczesne kanały sprzedaży. Otwieramy nowe sklepy i tworzymy nowe miejsca pracy, równocześnie nie zapominamy o obecnych pracownikach, których zaangażowanie doceniamy - mówi Łukasz Sas-Topolnicki, dyrektor Administracyjno-Finansowy Castorama Polska.

Wyniki Castorama Polska sprawiają, że nasz kraj jest jednym z kluczowych rynków dla Grupy Kingfisher, która realizuje obecnie rozpoczęty w 2016 roku pięcioletni proces transformacji. Zakłada on wykorzystanie skali prowadzonej przez Grupę działalności biznesowej, w celu jak najlepszego zaspokojenia potrzeb klientów związanych z ulepszaniem domów i ogrodów. W ramach realizacji tych założeń Castorama Polska Sp. z o.o., korzysta z grupowych rozwiązań, które dobrze się sprawdzają na naszym rynku, przez co klienci mogą korzystać z ujednoliconej i innowacyjnej oferty produktowej. Znacząco zwiększa to jej konkurencyjność względem innych podmiotów z branży. Grupa unifikuje również systemy IT, na bazie których wdraża m.in. nowe rozwiązania e-commerce oraz stale zwiększa efektywność operacyjną. Dotychczasowe wyniki tych działań stanowią stabilną bazę do dalszego dynamicznego rozwoju całej Grupy, jak i pozytywnie wpływają na bieżącą działalność w Polsce.

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.234.236.14
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.