PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

CCC, Alles, Costa Coffee i inni - na dłużej w Arkadach

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 09 lis 2018 12:53

CCC, Alles, Costa Coffee i inni - na dłużej w Arkadach mat.pras.

W ciągu ostatniego miesiąca aż 7 najemców Arkad Wrocławskich przedłużyło umowy najmu na kolejne lata. Część z nich zdecydowało się też na relokację i powiększenie lokali. Do grona nowych najemców dołączyła z kolei Klockownia oraz Sportbay. Obie marki debiutują na Dolnym Śląsku.

REKLAMA

Najemcy, decydujący się na dłuższą współpracę z Arkadami Wrocławskimi, reprezentują różne branże - od mody (CCC, New Men Style, Alles) i sportu (Bergson, Sportbay, Meta), przez gastronomię (Costa Coffee, BoBoQ), aż po rozrywkę dla najmłodszych (Klockownia). 2 najemców nie tylko przedłużyło umowy, ale też postanowiło zwiększyć powierzchnią handlową. Na zmianę lokalu i rozszerzenie oferty zdecydował się salon mody męskiej New Men Style (77 mkw.) oraz Alles (100 mkw.), oferujący szeroki wybór bielizny damskiej. Już w listopadzie w Arkadach Wrocławskich swój pierwszy lokal na Dolnym Śląsku otworzy Rodzinne Centrum Edukacji i Zabawy Klockownia. Na początku powstanie show room Klockownia w Budowie (300 mkw.).

W pierwszym kwartale 2019 ruszy docelowy lokal (455 mkw.) z 5 strefami zabaw, 3 salkami dydaktyczno-urodzinowymi oraz kawiarnią. Niebawem z nowym konceptem zadebiutuje też BN Sport, otwierając pierwszy w Polsce multibrandowy sklep sportowo-turystyczny Sportbay (92 mkw.), oferujący starannie wyselekcjonowaną ofertę marek (m.in. Alpine Pro, Berg, Hummel, Gatta Active) oraz profesjonalne wsparcie ekspertów.

- Nieustannie pracujemy nad budową atrakcyjnego tenant-mix i bardzo cieszymy się, że najemcy chętnie podpisują nowe umowy. Równolegle realizujemy też strategię rozwoju, w której stawiamy na kompleksową ofertę skierowaną do rodzin, zarówno handlowo-usługową, jak i szeroko rozumianej rozrywki oraz edukacji. Zmiany obejmują m.in. strefę food court. Zachęcamy najemców gastronomicznych do wprowadzania specjalnego menu dla dzieci. Zrobiło to już Fashion Cafe, a Mihiderka rozbudowała ofertę o zdrowe śniadania - mówi Monika Woźniak, Manager ds. Komercjalizacji, LC Corp S.A.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.