PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

CCC chce otworzyć 500 sklepów

  • Autor: PAP
  • 24 lut 2015 16:04

CCC chce otworzyć 500 sklepów

CCC zakłada, że w tym roku nakłady inwestycyjne na rozwój sieci detalicznej wyniosą około 150 mln zł - podała spółka w prezentacji. W latach 2015-17 grupa chce otworzyć 500 sklepów o powierzchni 268 tys. mkw.

REKLAMA

Spółka podała, że w Europie Środkowej chce w latach 2015-17 otworzyć 378 sklepów o powierzchni 192 tys. m kw., a w Niemczech i Austrii 122 sklepy o powierzchni 76 tys. m kw.

W 2015 roku grupa zamierza się skoncentrować na rozwoju w Polsce, Czechach, na Słowacji, na Węgrzech, w Rumunii, Słowenii oraz w Chorwacji. Kontynuowana ma być ekspansja w Austrii i w Niemczech. Spółka podała, że strategicznymi kierunkami nie są obecnie Turcja, Rosja ani Ukraina, co nie oznacza rezygnacji z tych krajów w perspektywie długoterminowej.

W tym roku mają się pojawić pierwsze sklepy w Bułgarii.

Spółka szacuje, że łącznie w latach 2013-15 powierzchnia handlowa powiększy się netto o blisko 200 tys. mkw.: 42,3 tys. mkw. w 2013, 61,4 tys. mkw. w 2014 i około 90 tys. mkw. w 2015 roku. Szacowany wzrost powierzchni w tym roku ma wynieść ok. 30 proc.

Na koniec 2017 roku sieć detaliczna CCC ma liczyć 1.166 sklepów o łącznej powierzchni 560,5 tys. mkw.

Na koniec 2014 roku grupa CCC miała 729 sklepów, z czego 674 własnych i agencyjnych i 55 franczyzowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA