PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

CCC chce więcej w "realu" i w internecie

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 15 lis 2017 07:58

CCC chce więcej w "realu" i w internecie mat.pras.

Nowy koncept sklepów i efektywniejsze zarządzanie przecenami - to część planu, jaki zamierza wdrożyć CCC. Odzieżowy potentat chce poprawić rentowność grupy, zwiększyć liczbę salonów i zintegrować kanały off- i online.

REKLAMA

CCC przewiduje, że w 2018 roku udział przychodów w kanale internetowym wyniesie 20 proc. Firma planuje również uruchomienie min. trzech nowych rynków online oraz budowę nowego centrum logistycznego.

Plany rozwojowe nie ominą również sieci sklepów stacjonarnych. Według założeń CCC, na koniec 2017 roku łączna powierzchnia salonów sieci będzie liczyć 545 tys. mkw., co oznacza wzrost o 19 proc. rdr, a na koniec 2018 roku metraż wszystkich salonów powiększy się do około 655 tys. mkw.

Firma zmieniła politykę wynagradzania w sklepach, co w efekcie podniosło koszty funkcjonowania salonów do 305 mln zł.

Przypomnijmy, strategicznym celem CCC na lata 2017-2019 było i - jak zapewniają przedstawiciele CCC - nadal jest zwiększenie powierzchni handlowej netto o 300 tys. mkw.

 

 


 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.