PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

CCC w II kwartale na plusie o prawie 70 mln złotych

  • Autor: PAP
  • 29 sie 2013 08:19

Zysk netto grupy CCC wyniósł w II kw. 2013 roku 69,2 mln zł wobec 42,8 mln zł rok wcześniej i był nieco wyższy od konsensusu rynkowego na poziomie 66 mln zł.

REKLAMA

Zysk operacyjny wyniósł 73,1 mln zł wobec 81,2 mln zł konsensusu i wobec 50,5 mln zł przed rokiem.

Przychody grupy w okresie kwiecień-czerwiec ukształtowały się na poziomie 422,3 mln zł, tymczasem średnia ankietowanych przez PAP analityków zakładała sprzedaż na poziomie 417,7 mln zł. W analogicznym okresie 2012 roku przychody wyniosły 326,4 mln zł.

Zysk brutto ze sprzedaży wyniósł w II kwartale 231,5 mln zł (wzrost o 35 proc. rdr). Koszty ogólnego zarządu wyniosły w II kwartale 162,2 mln zł wobec 119 mln zł rok wcześniej.

Rentowność netto wyniosła 16,4 proc. wobec 13,1 proc. w II kwartale 2012 roku.

W całym pierwszym półroczu grupa miała 29,5 mln zł zysku netto (wobec 45,5 mln zł rok wcześniej), 39,2 mln zł zysku operacyjnego (wobec 59 mln zł przed rokiem) i 643,6 mln zł przychodów (przed rokiem było to 583 mln zł).

Przychody ze sprzedaży detalicznej wyniosły 611,4 mln zł (wzrost o 10,8 proc. rdr), a przychody ze sprzedaży franczyzowej 32,15 mln zł (wzrost o 2,9 proc. rdr).

Na koniec czerwca 2013 roku sieć sprzedaży grupy CCC obejmowała 704 placówki.

Powierzchnia sprzedaży w placówkach własnych wzrosła o 18 proc. i wynosiła 198 tys. m kw. na koniec czerwca (w tym 154,4 tys. m kw. w Polsce). Powierzchnia sprzedaży w placówkach franczyzowych wzrosła o 13,6 proc. i wynosiła 17,5 tys. m kw. na koniec czerwca 2013 r. (w tym 6,2 tys. m kw. w Polsce).

W latach 2013-2015 zaplanowany wzrost powierzchni handlowej grupy CCC wyniesie nie mniej niż 130 tys. m kw., z tego w sklepach własnych w Polsce, w Czechach, na Słowacji i na Węgrzech o blisko 96 tys. m kw., a w sklepach franczyzowych w Europie Środkowej i Wschodniej o ponad 34 tys. mkw.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA