PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

CDRL ma apetyt na nowe rynki

  • Autor: propertynews.pl
  • 14 lis 2016 13:09

CDRL ma apetyt na nowe rynki Coccodrillo, mat. prasowe

Spółka CDRL pracuje nad rozwojem sieci handlowej w Polsce i na świecie. - W skali roku zwiększyliśmy liczbę naszych punktów sprzedaży o 11 proc. Regularnie przyglądamy się wynikom wszystkich placówek, nie wykluczamy też wejścia na nowe rynki geograficzne – zaznaczył prezes Marek Dworczak.

REKLAMA

W trzecim kwartale br. spółka CDRL zanotowała 58,69 mln zł skonsolidowanych przychodów wobec 46,03 mln zł przychodów przed rokiem. Zysk netto wyniósł w tym okresie 2,58 mln zł wobec 3,81 mln zł przed rokiem.

- Jesteśmy zadowoleni z zanotowanego wzrostu przychodów, a także z tego, że pomimo wymagających warunków rynkowych, CDRL udowadnia, że jest trwale rentowną spółką – powiedział wiceprezes Tomasz Przybyła.

Od początku roku skonsolidowane przychody właściciela marki Coccodrillo wzrosły o 14,4 proc. do 151,47 mln zł. Zysk operacyjny w okresie I-III kw. wyniósł 12,65 mln zł wobec 13,69 mln zł przed rokiem, a zysk netto 8,40 mln zł wobec 10,81 mln zł.

Według stanu na dzień 30 września 2016 r. Grupa CDRL w skład sieci handlowej Coccodrillo wchodziło 476 punktów handlowych – z czego 237 to sklepy zlokalizowane w Polsce (o łącznej powierzchni 16.494 m. kw.), 137 punktów w innych krajach Unii Europejskiej (6.706 m. kw.) i 102 punkty poza UE.

Spółka otwiera kolejne wersje językowe swojego sklepu internetowego. Obecnie działają już wersje w językach: polskim, angielskim, czeskim, słowackim i niemieckim (dedykowanym dla Austrii). W IV kwartale spółka uruchomi wersję dedykowaną dla rynku niemieckiego i uruchomi na swojej platformie e-commerce sklep ukraiński.

Spółka na koniec III kwartału dysponowała środkami pieniężnymi w wysokości 11,80 mln zł. W lipcu wypłaciła dywidendę na którą Walne Zgromadzenie przeznaczyło 5,15 mln zł z zysku za poprzedni rok. Wartość dywidendy na jedną akcję wyniosła 0,85 zł.

Marka Coccodrillo jest znana na czterech kontynentach, w tym m.in. w takich krajach jak Chiny, Brazylia, czy Arabia Saudyjska.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA