PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Centra Factory mają wzięcie. Wyniki rosną!

  • Autor: propertynews.pl
  • 28 sie 2017 10:42

Centra Factory mają wzięcie. Wyniki rosną! Factory

Ponad 6 mln klientów odwiedziło outlety Factory, zarządzane przez grupę Neinver w Polsce, w pierwszych sześciu miesiącach 2017 roku. Centra zanotowały również 5-procentowy wzrost sprzedaży.

REKLAMA

Outlety Factory od lat konsekwentnie utrzymują tendencję wzrostową we wszystkich wskaźnikach, ważnych dla oceny ich sprawnego funkcjonowania i rozwoju  - podsumowuje Bożena Gierszewska – Mroziewicz, Country Manager Neinver. Koncept centrum wyprzedażowego wciąż ewoluuje, zarówno w Polsce jak i w innych krajach europejskich. Zespół Neinver pracuje nad tym, by w porę podążać za najnowszym tendencjami rynku, a niejednokrotnie również być ich inicjatorem – dodaje.

Neinver wprowadził koncepcję centrów outlet do Polski, otwierając Factory Ursus w 2002 roku. Dzisiaj zarządza czterema centrami: w Warszawie (Factory Ursus i Annopol), Krakowie i Poznaniu, pozostając liderem tego segmentu. Rozpoznawalność marki Factory, w miastach gdzie funkcjonują centra, przekracza 90 procent.

W pierwszej połowie tego roku, sprzedaż w outletach Factory wzrosła o 5 procent. Odwiedzalność zwiększyła się o 3 procent, dając wynik ponad 6 mln klientów w ciągu pierwszych sześciu miesięcy.

Nowe marki w Factory

Neinver konsekwentnie modyfikuje portfolio najemców. W ostatnich miesiącach w Factory Kraków swoje butiki outletowe otworzył Guess, Apart i Reebok w nowym koncepcie. W Poznaniu na klientów czekają marki Vistula i Wólczanka. Factory Annopol zaprasza do nowych salonów Duka  i pop up storu Franco Feruzzi-Leger. Do grona najemców Factory Ursus dołączyło z kolei Hand Roll Sushi i Drogeria SPA.

We wszystkich centrach dominują marki modowe dla kobiet, mężczyzn i dzieci z tzw. „średniej półki”, salony obuwnicze oraz sklepy sportowe i outdoorowe. Ofertę uzupełniają marki wnętrzarskie, obuwnicze, biżuteryjne i akcesoria. 

Pozytywne doświadczenia

- Neinver stawia na nowoczesne narzędzia marketingowe, oryginalne kampanie reklamowe
i budowanie pozytywnych doświadczeń zakupowych, podkreślając swój czołowy przekaz
o ofercie atrakcyjnych marek w cenach stale obniżonych od 30 proc. do 70proc. - mówi Wincenty Zawadzki, Marketing Manager Neinver w Polsce.

Sukcesem zakończyła się tegoroczna akcja „Stylowy Recykling”, podczas której klienci wymieniali ubrania na symboliczne kupony na zakupy. Udział w niej wzięło  blisko 3 tysiące osób, w trzech miastach: Warszawie, Krakowie i Poznaniu. Łącznie zebrali 26 ton ubrań, otrzymując w zamian kupony wartości 75 tysięcy złotych.

- Tegoroczna edycja Stylowego Recyklingu jest zapowiedzią nowego projektu Factory – „Stylowy Upcykling”, który ruszy już we wrześniu. Wówczas miłośnicy mody będą nadawać swoim ubraniom „nowe życie” – dodaje Wincenty Zawadzki.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA