PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Centra Fashion House zyskały nowych najemców

  • Autor: propertynews.pl
  • 28 lip 2015 16:57

W obiektach Fashion House Outlet Centres należących do Polonia Property Fund II, funduszu zarządzanego przez Peakside Polonia Management, pojawiły się nowi najemcy.

REKLAMA

Podpisane umowy zakładają otwarcie trzech nowych salonów w Fashion House Warsaw, znajdującym się w Piasecznie. W obiekcie działają już salony takich brandów jak Hugo Boss, Guess, Furla, JOOP!, Michael Kors, Pinko, Stefanel, Tommy Hillfiger oraz Trussardi Jeans. Aby wzmocnić i rozszerzyć segment premium, Peakside podpisał umowę z marką McGregor, oferującą casualową modę męską w amerykańskim stylu, która otworzy swój salon już we wrześniu b.r. Brand ten jest znany m.in. ze swojego szerokiego wsparcia dla znanych imprez i instytucji sportowych, m.in. Formuły 1, Rajdu Monte Carlo, Grand Prix Monako, klubu piłkarskiego FC Valencia oraz Euro Hockey League.

– Warszawa i jej najbliższe okolice to region, który charakteryzuje się silnym zapotrzebowaniem na marki z sektora premium, cały czas pracujemy więc nad tym, by odpowiednio go zdywersyfikować i rozbudować. Umowa z marką McGregor jest dla nas dużym sukcesem – sieć ta będzie posiadać swoje firmowe, stacjonarne salony tylko i wyłącznie w obiektach zarządzanych przez Peakside Polonia Management. Do tej pory oferta tej marki dostępna była tylko poprzez sklep internetowy oraz w wybanych salonach multibrandowych - mówi Dawid Rutkowski, Head of Asset Management Retail, Peakside Polonia Management.

Sukcesywnie rozbudowywany w warszawskim Fashion House jest także sektor marek ze średniej półki cenowej. Już w sierpniu swoją premierę będzie miał sklep Camel Active, specjalizujący się w produkcji i dystrybucji obuwia.

– O podpisaniu umów na wynajem lokali w centrach outletowych w Piasecznie, Gdańsku i Sosnowcu zdecydowały przede wszystkim prestiżowe lokalizacje wszystkich trzech obiektów oraz ich bardzo dobra dostępność komunikacyjna. Na naszą decyzję miały też wpływ wyróżniający się management team oraz doskonale prowadzona strategia marketingowa wszystkich trzech obiektów. Doceniamy fakt, że obiekty sieci Fashion House są dobrze znane klientom, dzięki szerokiej obecności we wszystkich kanałach komunikacji oraz poprzez dużą aktywność w mediach społecznościowych. Widzimy też, że zarządcy obiektów Fashion House promują poszczególne marki np. poprzez swoją stronę internetową. Mamy nadzieję,że salony sieci Camel Active w Outletach Fashion House zdobędą szerokie grono stałych klientów – mówi Karolina Mężyńska, Head of Retail sieci Camel Active w Polsce.

  • 1
  • 2

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA