PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Centra Fashion House zyskały nowych najemców

  • Autor: propertynews.pl
  • 28 lip 2015 16:57

W obiektach Fashion House Outlet Centres należących do Polonia Property Fund II, funduszu zarządzanego przez Peakside Polonia Management, pojawiły się nowi najemcy.

REKLAMA

Podpisane umowy zakładają otwarcie trzech nowych salonów w Fashion House Warsaw, znajdującym się w Piasecznie. W obiekcie działają już salony takich brandów jak Hugo Boss, Guess, Furla, JOOP!, Michael Kors, Pinko, Stefanel, Tommy Hillfiger oraz Trussardi Jeans. Aby wzmocnić i rozszerzyć segment premium, Peakside podpisał umowę z marką McGregor, oferującą casualową modę męską w amerykańskim stylu, która otworzy swój salon już we wrześniu b.r. Brand ten jest znany m.in. ze swojego szerokiego wsparcia dla znanych imprez i instytucji sportowych, m.in. Formuły 1, Rajdu Monte Carlo, Grand Prix Monako, klubu piłkarskiego FC Valencia oraz Euro Hockey League.

– Warszawa i jej najbliższe okolice to region, który charakteryzuje się silnym zapotrzebowaniem na marki z sektora premium, cały czas pracujemy więc nad tym, by odpowiednio go zdywersyfikować i rozbudować. Umowa z marką McGregor jest dla nas dużym sukcesem – sieć ta będzie posiadać swoje firmowe, stacjonarne salony tylko i wyłącznie w obiektach zarządzanych przez Peakside Polonia Management. Do tej pory oferta tej marki dostępna była tylko poprzez sklep internetowy oraz w wybanych salonach multibrandowych - mówi Dawid Rutkowski, Head of Asset Management Retail, Peakside Polonia Management.

Sukcesywnie rozbudowywany w warszawskim Fashion House jest także sektor marek ze średniej półki cenowej. Już w sierpniu swoją premierę będzie miał sklep Camel Active, specjalizujący się w produkcji i dystrybucji obuwia.

– O podpisaniu umów na wynajem lokali w centrach outletowych w Piasecznie, Gdańsku i Sosnowcu zdecydowały przede wszystkim prestiżowe lokalizacje wszystkich trzech obiektów oraz ich bardzo dobra dostępność komunikacyjna. Na naszą decyzję miały też wpływ wyróżniający się management team oraz doskonale prowadzona strategia marketingowa wszystkich trzech obiektów. Doceniamy fakt, że obiekty sieci Fashion House są dobrze znane klientom, dzięki szerokiej obecności we wszystkich kanałach komunikacji oraz poprzez dużą aktywność w mediach społecznościowych. Widzimy też, że zarządcy obiektów Fashion House promują poszczególne marki np. poprzez swoją stronę internetową. Mamy nadzieję,że salony sieci Camel Active w Outletach Fashion House zdobędą szerokie grono stałych klientów – mówi Karolina Mężyńska, Head of Retail sieci Camel Active w Polsce.

  • 1
  • 2

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.