PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Centra handlowe i sklepy kuszą klientów zapachem

  • Autor: Propertynews.pl
  • 27 lut 2013 14:55

W lutym w wybranych sklepach sieci z bielizną Triumph wdrożono marketing zapachowy. W tym roku w takie rozwiązanie zainwestowały także warszawskie centra Klif i oraz CH Gocław - podała firma Internet Media Services SA, która przeprowadziła instalację systemu.

REKLAMA

Specjalnie dobrany aromat wypełnia przestrzeń sklepów Triumph w Złotych Tarasach, Arkadii, Galerii Łódzkiej, Manufakturze, CH Janki, CH Port Łódź i Bonarka City Center.

Umowa z salonami została podpisana na okres trzech lat, a w najbliższym czasie IMS i Triumph planują kolejne instalacje.

Z kolei w Klifie przy wejściach zainstalowano urządzenia emitujące kwiatowy zapach. - W CH Gocław zakupom towarzyszy aromat wybrany z szerokiego portfolio IMS, specjalnie dopasowany do kameralnego charakteru obiektu - podała firma w komunikacie.

 


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA