PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Centra handlowe i sklepy kuszą klientów zapachem

  • Autor: Propertynews.pl
  • 27 lut 2013 14:55

W lutym w wybranych sklepach sieci z bielizną Triumph wdrożono marketing zapachowy. W tym roku w takie rozwiązanie zainwestowały także warszawskie centra Klif i oraz CH Gocław - podała firma Internet Media Services SA, która przeprowadziła instalację systemu.

REKLAMA

Specjalnie dobrany aromat wypełnia przestrzeń sklepów Triumph w Złotych Tarasach, Arkadii, Galerii Łódzkiej, Manufakturze, CH Janki, CH Port Łódź i Bonarka City Center.

Umowa z salonami została podpisana na okres trzech lat, a w najbliższym czasie IMS i Triumph planują kolejne instalacje.

Z kolei w Klifie przy wejściach zainstalowano urządzenia emitujące kwiatowy zapach. - W CH Gocław zakupom towarzyszy aromat wybrany z szerokiego portfolio IMS, specjalnie dopasowany do kameralnego charakteru obiektu - podała firma w komunikacie.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA