PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Centra handlowe kontra rosnące oczekiwania polskich klientów

  • Autor: propertynews.pl
  • 23 cze 2015 11:59

Centra handlowe kontra rosnące oczekiwania polskich klientów Tarasy Zamkowe

Polacy coraz więcej czasu spędzają w centrach handlowych, ale też mają wobec nich większe wymagania. Jak wynika z badań Millward Brown dla Tarasów Zamkowych w Lublinie, galeria handlowa to miejsce, do którego przychodzimy nie tylko na zakupy, ale też odpocząć, zjeść obiad z rodziną czy załatwić codzienne sprawy.

REKLAMA

9 na 10 Polaków jest zdania, że w dobrym centrum handlowym nie może zabraknąć sklepów popularnych marek odzieżowych. Zarówno spontanicznie, jak i przy badaniu wspomaganym ankietowani najczęściej wskazywali duże, znane sieci odzieżowe, z czego najbardziej pożądane okazały się H&M oraz Reserved. Ponad 3/4 badanych nie wyobraża sobie też galerii handlowej bez szerokiej oferty sklepów z obuwiem oraz drogerii. Wśród tych pierwszych najczęściej wymienianie były multibrandowe CCC i Deichmann. W kategorii sklepów z kosmetykami liderem okazał się Rossman, na którego wskazało aż 74 proc. ankietowanych.

Wyróżnij się, albo zgiń

Badania przeprowadzone przez Millward Brown dla Tarasów Zamkowych pokazują też, że kluczowym czynnikiem, decydującym o odwiedzeniu nowego centrum handlowego, jest atrakcyjność i zróżnicowanie oferty. Na ten aspekt zwróciło uwagę aż 3/4 respondentów. Klienci oczekują marek wcześniej niedostępnych lub dostępnych tylko w nielicznych galeriach handlowych w ich mieście. W przypadku lublinian były to m.in. Zara, Bershka i Stradivarius. Badani równie chętnie odwiedziliby też autorskie sklepy designerskie, butiki projektantów mody oraz sklepy marek uznawanych za ekskluzywne. Dlatego w Tarasach Zamkowych oprócz wyżej wymienionych znalazły się m.in. Waggon Paris, Guess, butik Lidii Kality czy Modlishka Agaty Pietras.

- Pierwszy krokiem do sukcesu każdej nowo powstającej galerii jest poznanie oczekiwań przyszłych klientów i wyjście im naprzeciw. Tenant-mix Tarasów Zamkowych został zaprojektowany bardzo starannie. Wśród najemców znalazły się zarówno popularne marki, jak i salony debiutujące w Lublinie. Wprowadziliśmy też nowatorską formułę pop-up store, dzięki czemu młodzi projektanci mają szansę zaprezentować się szerszej publiczności, a klienci kupić designerskie i unikatowe produkty - mówi Marta Drzewiecka, Center Manager Tarasów Zamkowych. – Dużym zainteresowaniem cieszy się też 10 skandynawskich multibrandowych sklepów z branży modowej i wyposażenia wnętrz, które zadebiutowały w Polsce właśnie w Tarasach Zamkowych - dodaje Marta Drzewiecka.

Zakupy to nie wszystko

Jednak centrum handlowe to nie tylko miejsce, w którym zrobimy zakupy. Dla wielu osób wizyta w galerii handlowej to także sposób na spędzenie wolnego czasu i okazja do załatwienia różnych spraw czy spotkania biznesowego.

  • 1
  • 2

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA