PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Centra handlowe M1 z certyfikatem Superbrands

  • Autor: Propertynews.pl
  • 22 maj 2015 14:46

Centra Handlowe M1, zarządzane przez Metro Properties, po raz drugi znalazły się w gronie marek utytułowanych Created in Poland Superbrands, w edycji 2014/2015. Certyfikaty przyznawane są na podstawie badania przeprowadzonego wśród 15 tys. respondentów.

REKLAMA

Celem zrealizowanego przez Superbrands oraz ARC Rynek i Opinia badania, było wyłonienie marek, które mają najlepszy wizerunek wśród konsumentów. M1 zostało wyróżnione w kategorii „Zakupy”, podkategorii „Centra handlowe”, jako marka o dużej rozpoznawalności, silnym wizerunku oraz godna polecenia.

- Spośród wszystkich marek centrów handlowych w Polsce jedynie 4 zostały wyróżnione przez uczestników badania – wśród nich znalazło się M1. Jesteśmy bardzo dumni z tego, że po raz drugi przystępujemy do klubu „Superbrands – powiedział Adrian Zawadzki, dyrektor Działu Marketingu i PR Metro Properties.

W początkowej fazie Procesu Certyfikacji wyłoniono listę ponad 2 000 marek konsumenckich. Ich selekcji dokonali organizatorzy – Superbrands oraz ARC Rynek i Opinia, na podstawie wyników niezależnych badań rynku.

W badaniu konsumenckim, zrealizowanym przez ARC Rynek i Opinia na potrzeby utytułowania marek certyfikatem Superbrands, wykorzystano ankietę internetową. W ramach poszczególnych kategorii 15 tys. respondentów wskazywało marki, z którymi wcześniej mieli styczność. Następnie oceniali, na ile skłonni byliby polecić daną markę.

Do tej pory, wśród marek, którym przyznano Certyfikaty Superbrands znalazły się m.in.: Coca-Cola, MTV, onet.pl, ROLEX, Klif, Nike, Orlen, Google, VISTULA, TVN oraz Dr Irena Eris.

Projekt Superbrands realizowany jest w Polsce od 2005 roku. Ocenie podlega m.in. znajomość marki oraz jej wizerunkowa siła. W ramach projektu każdorazowo przeprowadzane jest największe w Polsce badanie konsumenckie, ponad 2000 marek poddanych ocenie, próba badawcza n=15 000.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA