PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Centra handlowe M1 z certyfikatem Superbrands

  • Autor: Propertynews.pl
  • 22 maj 2015 14:46

Centra Handlowe M1, zarządzane przez Metro Properties, po raz drugi znalazły się w gronie marek utytułowanych Created in Poland Superbrands, w edycji 2014/2015. Certyfikaty przyznawane są na podstawie badania przeprowadzonego wśród 15 tys. respondentów.

REKLAMA

Celem zrealizowanego przez Superbrands oraz ARC Rynek i Opinia badania, było wyłonienie marek, które mają najlepszy wizerunek wśród konsumentów. M1 zostało wyróżnione w kategorii „Zakupy”, podkategorii „Centra handlowe”, jako marka o dużej rozpoznawalności, silnym wizerunku oraz godna polecenia.

- Spośród wszystkich marek centrów handlowych w Polsce jedynie 4 zostały wyróżnione przez uczestników badania – wśród nich znalazło się M1. Jesteśmy bardzo dumni z tego, że po raz drugi przystępujemy do klubu „Superbrands – powiedział Adrian Zawadzki, dyrektor Działu Marketingu i PR Metro Properties.

W początkowej fazie Procesu Certyfikacji wyłoniono listę ponad 2 000 marek konsumenckich. Ich selekcji dokonali organizatorzy – Superbrands oraz ARC Rynek i Opinia, na podstawie wyników niezależnych badań rynku.

W badaniu konsumenckim, zrealizowanym przez ARC Rynek i Opinia na potrzeby utytułowania marek certyfikatem Superbrands, wykorzystano ankietę internetową. W ramach poszczególnych kategorii 15 tys. respondentów wskazywało marki, z którymi wcześniej mieli styczność. Następnie oceniali, na ile skłonni byliby polecić daną markę.

Do tej pory, wśród marek, którym przyznano Certyfikaty Superbrands znalazły się m.in.: Coca-Cola, MTV, onet.pl, ROLEX, Klif, Nike, Orlen, Google, VISTULA, TVN oraz Dr Irena Eris.

Projekt Superbrands realizowany jest w Polsce od 2005 roku. Ocenie podlega m.in. znajomość marki oraz jej wizerunkowa siła. W ramach projektu każdorazowo przeprowadzane jest największe w Polsce badanie konsumenckie, ponad 2000 marek poddanych ocenie, próba badawcza n=15 000.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA