PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Centra handlowe muszą dziś dokładnie definiować grupy docelowe

  • Autor: propertynews.pl
  • 24 wrz 2014 14:39

Centra handlowe muszą dziś dokładnie definiować grupy docelowe

Zdobycie silnej pozycji na rynku centrów handlowych jest coraz trudniejsze. Kluczem do sukcesu mogą okazać się skuteczne działania marketingowe, które podniosą odziedziczalność tych obiektów.

REKLAMA

W trakcie konferencji Property Forum 2014 Andrzej Jackiewicz, dyr. zarządzający CHI Polska SA mówił, że czas świetności centrów handlowych właśnie mija. - W ostatnim roku FootFall spadł średnio o 6-10 procent. Te centra handlowe, którym udało się zbudować silną markę, mają szansę na sukces. Jest jednak grupa, która może nie zdążyć z nadrobieniem zaległości - powiedział Jackiewicz.

Paneliści sesji „Podnieść „traffic" w sklepach - czyli jakie działania marketingowe centrów handlowych są skuteczne?" podkreślali, że centra muszą dziś dokładnie definiować swoje grupy docelowe, aby kierować do nich oryginalną i bogatą ofertę.

Okazuje się, że ważnymi grupami docelowymi dla centrów handlowych są często studenci, młodzież szkolna, obcokrajowcy oraz dzieci. Badania pokazują, że to właśnie dzieci często wywierają nacisk na rodziców, jakie miejsce zakupów wybrać.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA