PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Centra handlowe muszą stać się "social"

  • Autor: Propertynews.pl
  • 29 wrz 2015 10:30

Centra handlowe muszą stać się "social" Agnieszka Mielcarz, dyrektor działu Retail Asset Management, Knight Frank

Kilkanaście lat temu to sklepy spożywcze przyciągały klientów do centrów handlowych, dziś już nie gwarantują sukcesu. Co zajmie ich miejsce? O roli rozrywki w galeriach handlowych dyskutowali uczestnicy Property Forum 2015 podczas sesji Centra handlowe: Handel czy rozrywka – co przyciąga klientów?

REKLAMA

- To naturalny proces. 20 lat temu centra handlowe były rozrywką samą w sobie – mówi Agnieszka Mielcarz, dyrektor działu Retail Asset Management Knight Frank. – Aktualnie centra handlowe muszą bardzo wnikliwie badać klienta i jego potrzeby. Z jednej strony mamy do czynienia z zawężeniem zasięgu oddziaływania, z drugiej strony centra oferujące specyficzną ofertę, przyciągają klientów z najdalszych zakątków miast.

Nie tylko zarządcy, ale również najemcy muszą zadbać o zmianę postrzegania ich roli w centrach handlowych przez klientów.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA