PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Centra handlowe rywalizują o małego klienta

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 28 sie 2018 10:56

Centra handlowe rywalizują o małego klienta mat.pras.

Chcąc przyciągnąć rodziny z dziećmi, centra handlowe stawiają na rozrywkę i gastronomię. Jednak o tym, czy osiągną sukces zdecyduje oferta, która musi być na najwyższym poziomie.

REKLAMA

Weekendowe wizyty w centrach handlowych jeszcze do niedawna były jedną z ulubionych rozrywek wielu Polaków, którzy odwiedzali je całymi rodzinami. Po wprowadzeniu zakazu handlu w niedziele, klienci zmienili swoje przyzwyczajenia i jak wynika z badania Havas Media Group, niedziele spędzają na spacerach lub przed telewizorami.

Centra handlowe są otwarte we wszystkie niedziele, bo ich oferta to nie tylko sklepy i punkty usługowe, ale również rozrywka i gastronomia. Kłopot w tym, że wielu klientów utożsamia je jedynie z handlem. Dlatego zachęcenie rodzin do odwiedzenia centrów w niedziele, jest w tej chwili nie lada wyzwaniem.

W wielu galeriach handlowych znajdują się kina, kręgielnie, sale zabaw. Centra organizują koncerty, wystawy i inne wydarzenia rozrywkowe. Jednak które przyciągnie więcej rodzin z dziećmi, zależy od kilku czynników.

Badanie „Centra handlowe przyjazne dzieciom” przeprowadzone przez Colliers International, Polską Radę Centrów Handlowych (PRCH) i panel badawczy Ariadna pokazuje, że do najważniejszych kryteriów wyboru centrum na spędzenie w nim czasu z dzieckiem należą: lokalizacja, wygodny parking oraz oferta rekreacyjna.

- Konsument musi mieć powód, dla którego chce odwiedzić dane centrum handlowe. Dlatego w rywalizacji o małego klienta wygrywają te, które wprowadzają nowe marki i koncepty rozrywkowo-rekreacyjne – ­ komentuje Katarzyna Michnikowska, dyrektor w Dziale Doradztwa i Badań Rynku Colliers International.

Sprawdzone przez rodziny

Jak pokazuje badanie Colliers International, Blue City ma największą w Warszawie ofertę atrakcji dla dzieci. Jednak nie spoczywa na laurach i chce mieć też najlepszą.

– Blue City to nie tylko centrum handlowe, ale również centrum rozrywki rodzinnej. Dlatego wciąż zaspokajamy rosnące wymagania i potrzeby rodzin z dziećmi. Nie tylko podnosimy jakość oferowanej przez nas rozrywki, ale wciąż wprowadzamy nowe atrakcje. To właśnie dobra, przyjazna rodzinom, kompleksowa oferta stanowi o wyborze centrum – mówi Yoram Reshef, dyrektor generalny Blue City.

W centrum, po wielkich zmianach, wkrótce zostanie otwarta jedna z największych w Warszawie sal zabaw dla dzieci Inca Play, w której znajdą się atestowane konstrukcje pozwalające rodzicom bawić się razem z dziećmi. W sali na dzieci czekać będą edukacyjne zabawy związane z ekologią, zwierzętami i roślinnością oraz takie atrakcje jak: las z rur piankowych, zbudowana z dużych kul piramida do wspinaczki czy piracki statek. Ciekawym miejscem będą niespotykane gdzie indziej tematyczne pokoje urodzinowe.

  • 1
  • 2

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.