PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Centra outletowe Factory chwalą się rekordem

  • Autor: propertynews.pl
  • 25 lip 2016 11:24

Centra outletowe Factory chwalą się rekordem

W pierwszej połowie 2016 roku na zakupy do obiektów outletowych Factory, należących do Grupy Neinver wybrało się prawie 1 milion klientów więcej, w porównaniu do analogicznego okresu w poprzednim roku. Robili również większe zakupy niż dotychczas.

REKLAMA

- Bardzo pozytywnym sygnałem jest zdecydowanie większa dynamika wzrostu sprzedaży we wszystkich miastach. A to oznacza, że oferta poszczególnych marek dostępnych w Factory i dobrze skalkulowane ceny z powodzeniem wpisały się w oczekiwania klientów – podsumowuje Magdalena Chachulska, Asset Management Director, Neinver.

Pięć centrów Factory, w pierwszym półroczu 2016 roku odwiedziło łącznie ponad 12 proc. klientów więcej, niż rok wcześniej. Największy udział w tym wyniku ma rozbudowane we wrześniu warszawskie Factory Ursus. Na dodatkowych ponad 6000 mkw., otwarto 30 nowych butików, co zaowocowało wzrostem odwiedzalności o prawie 30 proc. Drugi warszawski outlet - Factory Annopol, odwiedziło 20 proc. więcej klientów. Dużym powodzeniem cieszyły się również centra w Krakowie, Wrocławiu i Poznaniu. Łączny wzrost sprzedaży we wszystkich miastach, gdzie obecne są Factory, wyniósł 17 proc.

Mieszkańcy dużych miast chętnie robią zakupy w outletach Factory, regularnie wracają, by sprawdzić propozycje kolejnych sezonów. Kampanie reklamowe i promocje Factory zostały skierowane do mieszkańców dużych miast i okolic, za pośrednictwem zarówno tradycyjnych kanałów komunikacji jak i nowych mediów. Rozpoznawalność marki Factory na wszystkich lokalnych rynkach w Polsce, a więc Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu i Krakowie, sięga 97 proc. - mówi Monika Olejnik – Okuniewska, Regional Marketing Director Northern Europe, Neinver. .

W pierwszym półroczu 2016 roku w centrach outletowych Factory swoje sklepy otworzyły nowe marki, tu m.in. New Balance, Marc O’Polo, Coccodrillo, Gino Rossi czy Aldo.

Nie zabrakło też niestandardowych akcji promocyjnych, jak Factory Fashion Capsule ze stylistami na pokładzie, którzy zadbali o nowoczesny styl Polek i Polaków, posiłkując się kolekcjami dostępnymi właśnie w Factory.
Do współpracy włączyli się też popularni blogerzy modowi. Uruchomiono również odświeżoną stronę internetową Factory.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA