PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Centralizacja podstawą rozwoju sieci handlowej

  • www.portalspozywczy.pl
  • 18 lut 2014 08:09

Czerwona Torebka, która zarządza siecią sklepów convenience Małpka Express i siecią dyskontów Czerwona Torebka, ocenia, że sukces przy budowaniu sieci sklepów opiera się na realizowanej od samego początku centralizacji - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Przemysław Schmidt, członek rady nadzorczej spółki Czerwona Torebka.

REKLAMA

- Otworzyliśmy ponad 2.000 Biedronek w tym samym czasie kiedy większy i zamożniejszy podmiot Aldi zbudował 17 swoich sklepów. Do budowania sieci można bowiem podchodzić na dwa sposoby - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Przemysław Schmidt.

- Pierwszy jest taki, że budujemy jeden, drugi, trzeci, czwarty, czy 15 sklep i zaczynają się problemy, bo wtedy trzeba je scentralizować. W naszej ocenie jest to zły sposób budowania sieci i tego rodzaju projekty nie wychodzą - dodaje.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA