PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Centrum handlowe - galerią społecznościową

Centrum handlowe - galerią społecznościową
mat.pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 03 sty 2019 12:29

Gemini Park Bielsko-Biała ma coraz więcej cech galerii społecznościowej. Ostatnie rewitalizacje terenów zielonych, działania miastotwórcze oraz inwestycje m.in. w trzecie miejsca umacniają ten kierunek rozwoju. Na 2019 roku zaplanowano natomiast gruntowną modernizację strefy food court i poszerzenie jej dotychczasowej tradycyjnej funkcji.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 03 sty 2019 12:29

Potrzeby i oczekiwania Polaków względem centrów handlowych ewoluują. W opinii konsumentów idealna galeria to dziś miejsce, w którym nie tylko są setki sklepów dających tysiące możliwości zrobienia zakupów. Aż 93 proc. Polaków jest zdania, że galeria handlowa powinna przede wszystkim… dostarczać pozytywnych wrażeń.

88 proc. uważa z kolei, że ma poprawiać nastrój. Wśród cech niezbędnych konsumenci wymieniają także ofertę, ale rozrywkową, infrastrukturę zachęcającą do odpoczynku w galerii, a także możliwość załatwienia wielu spraw pod jednym dachem.

Równie ważna dla konsumenta staje się m.in. obecność kina, stref kids play i restauracji z dobrą opinią na mieście. Galeria powinna także zachęcać do spędzania w niej czasu wolnego oraz organizować wydarzenia kulturalne  – czytamy w raporcie „Galerie społecznościowe” firmy Savills.

Zmiany tych oczekiwań sprawiają, że w Polsce coraz mocniej rozwijają się galerie społecznościowe, czyli obiekty, które zachęcają swoją ofertą i infrastrukturą nie tylko do zakupów, ale także do zabawy, spotkań z przyjaciółmi,  uczestnictwa w wydarzeniach, integracji i budowania społeczności. To również galerie, w których dynamicznie rozwija się oferta rozrywkowa oraz usługi.

- Rynek się zmienia, bo zmienia się konsument. Ten młodnieje. Do głosu dochodzi pokolenie, dla którego ważne jest budowanie społeczności, kolekcjonowanie przeżyć i doświadczenie poza zakupowe. To znacząco wpływa na rynek retail. Galerie stoją bowiem w obliczu wyzwania, jak przyciągnąć i zatrzymać klienta, dla którego oferta handlowa nie jest dziś najważniejszym elementem w centrum handlowym – mówi Krzysztof Brączek, dyrektor Gemini Park Bielsko-Biała.

Na tym tle doskonale sprawdza się format galerii społecznościowej. – Mocne postawienie np. na ofertę rozrywkową, rozwój własnej infrastruktury w kierunku leisure&activity czy usług sprawia, że centrum handlowe może dziś zawalczyć o klienta szukającego czegoś więcej niż ciekawych sklepów. Pozwala to także obiektowi budować wokół siebie emocje, wpływające na częstotliwość wizyt i zakupów klienta – mówi.

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.95.23.35
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.