PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Centrum Handlowe Pogoria w nowej odsłonie

  • Autor: propertynews.pl
  • 13 kwi 2015 12:14

Centrum Handlowe Pogoria w nowej odsłonie CH Pogoria

Pod koniec marca, w CH Pogoria w Dąbrowie Górniczej zadebiutowała nowa identyfikacja wizualna, w tym nowe logo. To uwieńczenie zmian, jakie zaszły w obiekcie w ostatnich kilkunastu miesiącach.

REKLAMA

Nowa Pogoria przyciąga uwagę żywymi kolorami, widocznymi nie tylko na logotypach na fasadzie centrum oraz kładce łączącej je z ulicą 3 Maja, ale również wewnątrz budynku – począwszy od drzwi wejściowych, poprzez windy i schody ruchome, korytarze, witryny sklepów, po oznaczenia kierunkowe. Gruntownie odświeżone zostały również elementy małej architektury wokół placu z fontanną – w tym pylony informacyjne nawiązujące do kształtu nowego logotypu oraz wygodne siedziska, które znajdują się także w głównym atrium. Zmianę wyglądu przeszła też tzw. strefa foodcourt z restauracjami na 1. piętrze centrum. Z kolei wokół budynku stanęły nowe tablice powitalne oraz zmienione zostało oznakowanie parkingu.

- Nowy, kolorowy logotyp CH Pogoria, a w szczególności jego pierwsze cztery litery, łączą się ze sobą, budując skojarzenie ze zbiornikami wodnymi Pogoria znajdującymi się w Dąbrowie Górniczej. Z kolei forma liternictwa logotypu, inspirowana dotychczasowym symbolem centrum, oparta jest na okręgach, nawiązując do formy architektonicznej budynku z charakterystycznym dziedzińcem. Zastosowana nowa kolorystyka w pełni oddaje przyjazny charakter Pogorii i różnorodność jej handlowo-rozrywkowej oferty- czytamy  wkomunikacie.

Wprowadzeniu nowej identyfikacji wizualnej we wszystkich kanałach komunikacji z klientami towarzyszy wiosenna kampania reklamowa CH Pogoria w regionie oraz uruchomienie nowej strony internetowej – www.ch-pogoria.pl.

- Nowa identyfikacja wizualna to swoisty finał zmian, które realizowane były w Pogorii w ostatnich dwóch latach. Jej pozycja na lokalnej mapie handlowej jest bardzo mocna – centrum jest wynajęte niemal w 100 proc. i odwiedza je miesięcznie około 400 tysięcy klientów, a 74 proc. z nich deklaruje, że to właśnie Pogoria jest miejscem, w którym najchętniej robią zakupy. Mamy nadzieję, że Pogoria w nowej odsłonie będzie jeszcze bardziej atrakcyjna dla mieszkańców Dąbrowy Górniczej i regionu – mówi Wojciech Smyk, Vice President w firmie BlackRock, będącej właścicielem CH Pogoria.

Od 2013 roku, w Pogorii zawarto nowe lub przedłużono umowy najmu dotyczące blisko połowy powierzchni handlowej centrum. W ostatnich miesiącach zrealizowano również liczne prace modernizacyjne, w tym rozbudowę parkingu o około 240 miejsc, odświeżenie wybranych powierzchni wspólnych oraz remont węzłów sanitarnych. Zakończyło się też porządkowanie terenu wokół tzw. Pałacyku Dezona – zabytkowego budynku sąsiadującego z Pogorią.

Centrum Handlowe Pogoria mieści się w Dąbrowy Górniczej. Obiekt liczy około 80 sklepów, punktów usługowych, kawiarni i restauracji oraz nowoczesne kino. Pełni funkcję nie tylko zakupowego, ale także kulturalnego i towarzyskiego centrum miasta.

 

 


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA