PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Centrum Handlowe Pogoria w nowej odsłonie

  • Autor: propertynews.pl
  • 13 kwi 2015 12:14

Centrum Handlowe Pogoria w nowej odsłonie CH Pogoria

Pod koniec marca, w CH Pogoria w Dąbrowie Górniczej zadebiutowała nowa identyfikacja wizualna, w tym nowe logo. To uwieńczenie zmian, jakie zaszły w obiekcie w ostatnich kilkunastu miesiącach.

REKLAMA

Nowa Pogoria przyciąga uwagę żywymi kolorami, widocznymi nie tylko na logotypach na fasadzie centrum oraz kładce łączącej je z ulicą 3 Maja, ale również wewnątrz budynku – począwszy od drzwi wejściowych, poprzez windy i schody ruchome, korytarze, witryny sklepów, po oznaczenia kierunkowe. Gruntownie odświeżone zostały również elementy małej architektury wokół placu z fontanną – w tym pylony informacyjne nawiązujące do kształtu nowego logotypu oraz wygodne siedziska, które znajdują się także w głównym atrium. Zmianę wyglądu przeszła też tzw. strefa foodcourt z restauracjami na 1. piętrze centrum. Z kolei wokół budynku stanęły nowe tablice powitalne oraz zmienione zostało oznakowanie parkingu.

- Nowy, kolorowy logotyp CH Pogoria, a w szczególności jego pierwsze cztery litery, łączą się ze sobą, budując skojarzenie ze zbiornikami wodnymi Pogoria znajdującymi się w Dąbrowie Górniczej. Z kolei forma liternictwa logotypu, inspirowana dotychczasowym symbolem centrum, oparta jest na okręgach, nawiązując do formy architektonicznej budynku z charakterystycznym dziedzińcem. Zastosowana nowa kolorystyka w pełni oddaje przyjazny charakter Pogorii i różnorodność jej handlowo-rozrywkowej oferty- czytamy  wkomunikacie.

Wprowadzeniu nowej identyfikacji wizualnej we wszystkich kanałach komunikacji z klientami towarzyszy wiosenna kampania reklamowa CH Pogoria w regionie oraz uruchomienie nowej strony internetowej – www.ch-pogoria.pl.

- Nowa identyfikacja wizualna to swoisty finał zmian, które realizowane były w Pogorii w ostatnich dwóch latach. Jej pozycja na lokalnej mapie handlowej jest bardzo mocna – centrum jest wynajęte niemal w 100 proc. i odwiedza je miesięcznie około 400 tysięcy klientów, a 74 proc. z nich deklaruje, że to właśnie Pogoria jest miejscem, w którym najchętniej robią zakupy. Mamy nadzieję, że Pogoria w nowej odsłonie będzie jeszcze bardziej atrakcyjna dla mieszkańców Dąbrowy Górniczej i regionu – mówi Wojciech Smyk, Vice President w firmie BlackRock, będącej właścicielem CH Pogoria.

Od 2013 roku, w Pogorii zawarto nowe lub przedłużono umowy najmu dotyczące blisko połowy powierzchni handlowej centrum. W ostatnich miesiącach zrealizowano również liczne prace modernizacyjne, w tym rozbudowę parkingu o około 240 miejsc, odświeżenie wybranych powierzchni wspólnych oraz remont węzłów sanitarnych. Zakończyło się też porządkowanie terenu wokół tzw. Pałacyku Dezona – zabytkowego budynku sąsiadującego z Pogorią.

Centrum Handlowe Pogoria mieści się w Dąbrowy Górniczej. Obiekt liczy około 80 sklepów, punktów usługowych, kawiarni i restauracji oraz nowoczesne kino. Pełni funkcję nie tylko zakupowego, ale także kulturalnego i towarzyskiego centrum miasta.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA