PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Centrum handlowe przyszłości to więcej niż zakupy

  • Autor: Propertynews.pl
  • 20 lip 2016 09:51

Centrum handlowe przyszłości to więcej niż zakupy Galeria Łódzka

W ostatnich latach projektowanie usług (ang. service design) stało się jednym z najgorętszych tematów, którego nie pomijają również centra handlowe. Tę tendencję doskonale rozumie Galeria Łódzka.

REKLAMA

Centrum handlowe przyszłości to więcej niż zakupy. Klienci coraz częściej oczekują rozwiązań typu „dwa w jednym”, które pozwolą im zaoszczędzić czas. Według danych „The Customer Framework” aż 85 proc. badanych jest w stanie zapłacić o jedną czwartą więcej firmie, która oferuje lepszą obsługę klienta.

Galerie handlowe dostrzegają, że nowoczesny marketing to także inwestowanie w usługi. Organizacje, które chcą utrzymać grupę lojalnych klientów, muszą cały czas starać się polepszać jakość swojej oferty. 

Procent usług na rynku dynamicznie rośnie. Ma to wpływ na przemodelowanie oferty obiektów handlowych. Rozpoznawalne marki, unikatowe butiki, czy ciekawa strefa restauracyjna to główne składowe centrów. Czy jednak wystarczające? Badania wskazują, że współczesny konsument oczekuje rozwiązań „kompaktowych”, które pozwolą mu, w jak najkrótszym czasie i w wygodny sposób, zrealizować szereg zadań z listy codziennych obowiązków.

- Nasz klient dynamicznie się zmienia. Jest to związane z dzisiejszym trybem życia: praca, zajęcia dodatkowe, logistyka wynikająca z posiadania rodziny sprawiają, że skracamy czas przeznaczony na zakupy. Wybierając się do centrum handlowego analizujemy jego ofertę nie tylko pod kątem marek, ale i usług. Rozumiemy to i dlatego staramy się, aby odwiedzający Galerię Łódzką mogli jednocześnie skorzystać z serwisu takiego jak: fryzjer, kosmetyczka, szewc, pralnia, czy poprawki krawieckie. Stawiamy także na nietypowe rozwiązania uzupełniając naszą ofertę o wybielanie zębów czy ekspresowy manicure. Żadna z usług nie wymaga wcześniejszej rezerwacji, co jest szczególnie doceniane - mówi Beata Stefańska, dyrektor Centrum.

W Galerii Łódzkiej można wymienić walutę, nadać paczkę w punkcie pocztowym, czy wykupić ubezpieczenie. Wszystko w jednym miejscu, sprawnie i profesjonalnie. Ponadto na klientów czeka bezpłatna usługa VIP – „Zakupy ze stylistką”. To jednak nie koniec udogodnień stworzonych z myślą o odwiedzających. Na terenie całego obiektu dostępne jest darmowe połączenie Wi-Fi, a na najmłodszych czekają kolorowy plac zabaw oraz wózki-samochodziki. Natomiast we wrześniu w centrum pojawi się samoobsługowy punkt czyszczenia obuwia.

Klienci mogą również korzystać nieodpłatnie ze strzeżonego parkingu rowerowego, samoobsługowej stacji naprawy rowerów oraz parkingu dla motocyklistów. Z myślą o „zmotoryzowanych” już w sierpniu zostanie otwarta myjnia samochodowa.

- Przed nami kolejne zmiany. Już od września nasze Centrum będzie bogatsze o nowy, zaskakujący pakiet unikatowych usług – dodaje Stefańska.

Podsumowując, centra handlowe, które chcą wyróżniać się na tynku powinny skupić się na tworzeniu dobrze zaprojektowanych doświadczeń klienta, ze szczególnym uwzględnieniem usług.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA