PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Centrum handlowe to nie Disneyland

  • Autor: propertynews.pl
  • 08 paź 2015 11:12

Centrum handlowe to nie Disneyland fot. Shutterstock

Czy przestrzeń typu „kinder city” będąca połączeniem Centrum Nauki Kopernik i Disneylandu już wkrótce stanie się absolutnym „must-have” oferty centrów handlowych? Jak daleko można posunąć się w kreowaniu rozrywek dla rodzin w galeriach, by nie tylko przyniosły efekt marketingowy, ale przede wszystkim spinały się finansowo? O tym wszystkim dyskutowali uczestnicy sesji „Centra handlowe przyjazne rodzinie”, która odbyła się w czasie Property Forum 2015.

REKLAMA

Na początku wielkich przemian warszawskiego centrum handlowego Blue City przygotowano tam event, który przyciągnął największą liczbę gości w historii obiektu – wystawę psów i kotów. - Dziś nie jesteśmy już w stanie powtórzyć skali takiego wydarzenia, bo po prostu nie mamy miejsca na jego organizację. Ale z pewnością potrzebujemy tego typu eventów – mówi Yoram Reshef, wiceprezes zarządu, dyrektor generalny, Blue City Sp. z o.o.

Korzyści, ale niefinansowe

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA