PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Centrum medyczne powstanie w Promenadzie

  • Autor: Propertynews.pl
  • 20 gru 2012 16:38

Centrum medyczne powstanie w Promenadzie

Około 1,5 tys. mkw. w warszawskiej galerii handlowej Atrium Promenada zajmie centrum medyczne Enel-Med, jeden z czołowych operatorów usług medycznych w Polsce. Będzie to siódma placówka firmy w Warszawie i trzecia w centrum handlowym w tym mieście. Przychodnia medyczna zostanie uruchomiona w 2014 roku.

REKLAMA

- Przy komercjalizacji naszych centrów dbamy nie tylko o dobór najpopularniejszych na polskim rynku marek handlowych, ale również o różnorodność usług, czego dowodzi umowa najmu w Atrium Promenada podpisana z Centrum Medycznym ENEL-MED - mówi Katarzyna Cyz, CEO Atrium Poland Real Estate Management. - Centra handlowe są coraz popularniejszą lokalizacją tego typu usług, zarówno ze względu na dostępność dla potencjalnych pacjentów, dogodne parkingi, jak i dzięki potencjałowi galerii, który obejmuje, w tym przypadku, nawet 2 miliony mieszkańców Warszawy i ościennych miejscowości.

ENEL-MED W Atrium Promenada będzie 13 placówką spółki w Polsce, a siódmą w Warszawie. Równocześnie jest to jej trzecia lokalizacja w centrum handlowym w stolicy. Centrum medyczne zajmie 1,5 tys. mkw. powierzchni, na 6 piętrze galerii. Oferować będzie kompleksową opiekę medyczną, zarówno w zakresie podstawowej, jak i specjalistycznej opieki ambulatoryjnej, włączając w to opiekę stomatologiczną i rehabilitację.

- Stały wzrost przychodów Spółki związany jest ze wzrostem liczby klientów, zarówno abonamentowych, komercyjnych, jak i ubezpieczeniowych. Zależy nam na zachowaniu wysokich standardów przyjęć pacjentów, dostępności oferowanych usług, dlatego też zdecydowaliśmy się na otwarcie kolejnej przychodni w Warszawie. - mówi Adam Rozwadowski, Prezes Zarządu Centrum Medycznego ENEL-MED.

Atrium Promenada ma ponad 53 tys. mkw. powierzchni handlowej, z czego 11,5 tys. mkw. to powierzchnia biurowa. W zasięgu oddziaływania galerii znajduje się ponad 2 mln mieszkańców Warszawy i okolicznych miejscowości. Oferta centrum to 180 sklepów i lokali usługowych, w tym m.in.: delikatesy spożywcze Alma, wielkopowierzchniowy salon sportowy Go Sport i 13-salowe kino Cinema City. Wśród głównych najemców centrum znajdują się takie marki, jak: H&M, Zara, KappAhl, Reserved, River Island, Sephora, Douglas, The Body Shop, Super Pharm, Wallis, Vistula, Venezia, Calzedonia, Intimissimi, United Colors of Benetton, Tommy Hilfiger, Timberland, Smyk, Simple , Pandora, Mokobelle, Mothercare, Kosmetyczny Instytut Dr Irena Eris, iSpot, Empik, Elie Tahari, Electro World, Camaieu, Burton, Boardriders, Almi Décor. Dla klientów Atrium Promenada przeznaczono 1,5 tys. miejsc parkingowych.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA