PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Centrum nie znosi próżni. Nowy operator zastąpi Almy

  • Autor: Propertynews.pl
  • 09 gru 2016 10:51

Centrum nie znosi próżni. Nowy operator zastąpi Almy Klif

Właściciel Domu Mody Klif w Warszawie i Centrum Handlowego Klif w Gdyni podpisał umowę najmu lokali z supermarketem Piotr i Paweł. W obu obiektach umowa dotyczy przejęcia powierzchni po dotychczasowym operatorze spożywczym – Delikatesach Alma.

REKLAMA

Piotr i Paweł powita swoich klientów w Klifie w Warszawie i Gdyni w I kwartale 2017 roku. Umowy najmu dotyczą odpowiednio: 2 673 i 2 890 mkw. powierzchni.

Sieć Piotr i Paweł posiada obecnie ponad 140 supermarketów różnej wielkości w całej Polsce i jest obecna w każdym województwie.

- Piotr i Paweł jest doskonałą polską marką kojarzoną z wysoką jakością produktów i usług, co czyni ją idealnym operatorem spożywczym dla wymagających klientów Domu Mody Klif i Centrum Handlowego Klif. Cieszymy się, że nasze rozmowy i negocjacje przebiegły tak sprawnie i że w niedługim czasie przywrócimy w naszych obiektach możliwość zrobienia zakupów spożywczych na tak wysokim poziomie – komentuje Michał Bogaczyński, wicedyrektor ds. zarządzania aktywami, AEW Europe.

Właścicielem Domu Mody Klif jest Paige Investments, reprezentowany przez AEW Europe, natomiast zarządcą jest BNP Paribas Real Estate.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Hermann 2016-12-09 12:46:21
    Piotr i Paweł to dobra opcja na wypełnienie luki po Almie - jest to sieć bliższa delikatesowej, ale nie tak przesadzona jak Alma.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA