PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Centrum outletowe na Stadionie Narodowym?

  • Autor: propertynews.pl
  • 25 lis 2016 12:31

Centrum outletowe na Stadionie Narodowym? fot. Factory Annopol

Factory Annopol przygotowało Chillout Zone, nowy projekt promujący markę podczas czwartej edycji inicjatywy Zimowy Narodowy. To pierwsza tego typu niestandardowa akcja promocyjna zorganizowana przez centrum outletowe w Polsce, której klienci mogą skorzystać z atrakcji zapewnionych przez centrum poza jego obiektem.

REKLAMA

W ramach akcji na warszawskim Stadionie Narodowym powstała Factory Chillout Zone, specjalnie zaaranżowana przestrzeń dla gości 4. edycji Zimowego Narodowego.  Od początku listopada aż do 5 marca dla odwiedzających stadion, centrum outletowe zapewnia przytulne miejsce, gdzie wraz
z przyjaciółmi można odpocząć w specjalnie zaaranżowanej przestrzeni na wygodnych kanapach przy dźwiękach nastrojowej muzyki.

- Factory Annopol za pomocą takich niestandardowych akcji chce docierać do swoich klientów, aby przypomnieć im o ofercie centrum poza jego obszarem. Ważne jest dla nas, aby pozytywnie zaskakiwać mieszkańców Warszawy naszymi pomysłami. Chcemy tworzyć inicjatywy, które będą służyć im podczas czasu spędzanego w przestrzeni miasta. Chillout Zone to unikalny koncept, stworzony specjalnie dla amatorów łyżwiarstwa podczas 4. Edycji Zimowy Narodowy – mówi Agnieszka Wrońska , manager projektu z ramienia centrum outletowego Factory Annopol.

Chillout Zone to również miejsce, które przypomni odwiedzającym o promocjach z okazji świątecznych zakupów w Factory.

Akcja promowana jest poprzez działania PR oraz komunikację w Social Media. Za działania z mediami odpowiedzialna jest agencja Garden of Words, komunikacje w social media realizuje agencja Eskadra. Projekt strefy Chillout Zone na potrzeby Factory Annopol stworzyła TESTA communications.

 

 

 


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA