PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Ceny przestały decydować o opinii klientów o sklepie

  • Autor: PAP/ Puls Biznesu
  • 03 paź 2013 08:10

Po biżuterię do Aparta, po kosmetyki do Rossmanna, po wszystko do Allegro, po jedzenie do Almy - tam najchętniej po zakupy zaglądali w tym roku Polacy - pisze "Puls Biznesu".

REKLAMA

To wyniki przeprowadzonego w tym roku po raz drugi w Polsce przez OC&C Strategy Consultans badania "Postrzeganie ofert sieci detalicznych 2013", które omawia "Puls Biznesu".

Firma doradcza prowadziła badania w 9 krajach - w Polsce pytano o opinie o 50 sieciach detalicznych, a ranking stworzono na podstawie 18 tys. indywidualnych ocen. We wszystkich kategoriach na najwyższym podium stawiano tylko dwie firmy: Apart i Allegro. Bardzo dobrze oceniany był także drogeryjny Rossmann.

Zdaniem badających rynek, niskie ceny przestały decydować o opinii klientów o sklepie, zwłaszcza w przypadku sieci spożywczych. Najważniejsze dla polskich klientów - podobnie jak na rynkach zagranicznych - jest zaufanie.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA