PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Ceny przestały decydować o opinii klientów o sklepie

  • Autor: PAP/ Puls Biznesu
  • 03 paź 2013 08:10

Po biżuterię do Aparta, po kosmetyki do Rossmanna, po wszystko do Allegro, po jedzenie do Almy - tam najchętniej po zakupy zaglądali w tym roku Polacy - pisze "Puls Biznesu".

REKLAMA

To wyniki przeprowadzonego w tym roku po raz drugi w Polsce przez OC&C Strategy Consultans badania "Postrzeganie ofert sieci detalicznych 2013", które omawia "Puls Biznesu".

Firma doradcza prowadziła badania w 9 krajach - w Polsce pytano o opinie o 50 sieciach detalicznych, a ranking stworzono na podstawie 18 tys. indywidualnych ocen. We wszystkich kategoriach na najwyższym podium stawiano tylko dwie firmy: Apart i Allegro. Bardzo dobrze oceniany był także drogeryjny Rossmann.

Zdaniem badających rynek, niskie ceny przestały decydować o opinii klientów o sklepie, zwłaszcza w przypadku sieci spożywczych. Najważniejsze dla polskich klientów - podobnie jak na rynkach zagranicznych - jest zaufanie.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA