PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

CH Forum Gliwice zyskuje nowych najemców

  • Autor: propertynews.pl
  • 28 lip 2014 15:29

Do grona najemców centrum handlowego Forum Gliwice dołączyły nowe, popularne marki: Itaka, Yves Rocher oraz Martes Sport.

REKLAMA

Salon firmowy Itaki otwarty został z końcem czerwca br. Itaka jest drugim touroperatorem w Forum Gliwice, co oznacza, że klienci mają jeszcze szerszy wybór oferty wypoczynkowej. Otwarcie Yves Rocher odbyło się 5. lipca. Ciągle trwają prace adaptacyjne w lokalu Martes Sport - jego otwarcie  przewidziane jest na koniec wakacji.

- Zmiany charakteryzują prowadzony od końca 2013 roku przez JLL proces rekomercjalizacji Forum Gliwice. Poprzez nawiązywanie współpracy z uznanymi markami oraz poszerzenie oferty handlowej - mówi Marta Stańczak, starszy konsultant w dziale powierzchni handlowych JLL.

Forum Gliwice to centrum handlowo-rozrywkowe położone w ścisłym centrum miasta. 43.000 mkw. pow. handlowej i 140. najemców czyni z niego jedno z największych na Górnym Śląsku i w Zagłębiu. 70 proc. najemców Forum to marki modowe i z sektora „zdrowie i uroda", w tym tak znane firmy jak: Zara, Bershka, Centro, Cubus, Douglas, H&M, KappAhl, Pull&Bear, Reserved, Royal Collection, Sephora, Stradivarius, SuperPharm. Inne branże także reprezentowane są przez marki: Home&You, RTV Euro AGD, Sony Centre. Część rozrywkowa to m.in. 13-ekranowe kino Cinema City oraz klub sieci Pure Jatomi Fitness.

Właścicielem Forum w Gliwicach jest DEKA Immobilien GmbH. Zarządcą centrum handlowo-rozrywkowego Forum Gliwice jest międzynarodowa firma doradcza JLL.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA