PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

CH Forum nagrodzone przez Międzynarodową Radę Centrów Handlowych

  • Autor: Propertynews.pl
  • 28 maj 2014 16:05

Gliwickie CH Forum to jedyne z polskich centrów handlowych nagrodzone w tego-rocznym finale konkursu Solal Marketing Awards. Konkurs, którego organizatorem jest Międzynarodowa Rada Centrów Handlowych (International Council of Shopping Centers) rozstrzygnięto w Amsterdamie.

REKLAMA

W tym roku kapituła konkursu nagrodziła Forum w Gliwicach tytułem Silver SOLAL Award za koncepcję, realizację i efekty kampanii „Świat ze snów". Kampanię przeprowadzono w czerwcu ub. roku i wykorzystano w niej technologię wirtualnej rzeczywistości (augmented reality). Była ona zarazem pierwszą tego rodzaju w Polsce prezentacją unikalnego materiału Frozen Planet telewizji BBC o tematyce proekologicznej. Akcji towarzyszyły ponadto elementy edukacyjne skierowane do dzieci i młodzieży.

Nagrodzona kampania rywalizowała w mocno obsadzonej kategorii Cause Related Marketing, w której do finału zakwalifikowano ponad 60 projektów z całej Europy i Afryki. Oprócz jedynej nagrody dla centrum handlowego w Polsce, Forum także najliczniej reprezentowało nasz kraj w finale. Jako jedyne bowiem uzyskało aż trzy nominacje. 

W poprzednich latach Forum w Gliwicach honorowano już tytułem Silver Solal Marketing Award za kampanie promocyjne i wizerunkowe (rok 2009, 2010, 2012 i 2013). 

Za przygotowanie i realizację nagrodzonego projektu zaangażowana była Firma Reklamowa Kuc, która na stałe współpracuje z CH Forum. Za komunikację akcji i opracowanie zgłoszenia konkursowego odpowiadała firma Plus Communication, należąca do Grupy KUC. 

CH Forum to 43000 mkw. pow. handlowej i 140 najemców, co czyni z niego jedno z największych na Górnym Śląsku i w Zagłębiu. 70 proc. najemców CH Forum to marki modowe i z sektora zdrowie i uroda, w tym takie firmy jak: Bershka, Centro, Cubus, Douglas, H&M, KappAhl, Pull&Bear, Reserved, Royal Collection, Sephora, Stradivarius, SuperPharm i Zara. Inne branże także reprezentowane są przez wiodące marki: Home&You, RTV Euro AGD, Sony Centre. Część rozrywkowa CH Forum to m.in. 13-ekranowe Cinema City oraz klub sieci Pure Jatomi Fitness. Strefa restauracyjna „Pod chmurami" o oryginalnej architekturze i stylistyce dodatkowo stanowi o atrakcyjności rynkowej centrum.  


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA