PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

CH Klif stawia na nowoczesne technologie

  • Autor: Propertynews.pl
  • 27 paź 2014 10:34

Twórcy mobilnej aplikacji shoppingowej hop2shop na 3 listopada 2014 roku zapowiada premierę BEACONA. Urządzenie, w pełni zintegrowane z aplikacją hop2shop, będzie łączyło technologię beacona z HOPBOX'em - urządzeniem emitującym ultradźwięki i pozwalającym na geolokalizację użytkownika. Może być wykorzystane w sklepie, galerii, salonie kosmetycznym, obiekcie sportowym, muzeum, innych miejscach.

REKLAMA

Hop2shop to aplikacja z kategorii shopping, fashion, lifestyle dostępna dla smartfonów z systemami iOS i Android. Hop2shop to także klub lojalnościowy (kupony, punkty wymienne na nagrody). Hop2shop oferuje: video (pokazy mody, relacje z eventów, filmy, przepisy), zdjęcia, recenzje.
Jak zapowiadają twórcy, aplikacja hop2shop będzie mogła działać z beaconami już od 3 listopada 2014 roku. Urządzenie, dostępne dla prawie 99 proc. smartfonów na polskim rynku i współpracuje z iHOPBOX'em (tradycyjnym boxem hop2shop emitującym ultradźwięki, połączonym z beaconem).

Dzięki zintegrowanemu systemowi hop2shop i beacon, aplikacja przypomni nam produkty i oferty wcześniej polubione i zachowane w sklepie partnera prezentowanym w hop2shop.

Informacje prezentowane są w czasie rzeczywistym. Aplikacja oparta jest o system lokalizowania użytkownika podczas wejścia do sklepu (emiter dźwięku HOPBOX lub beacon). Aplikacja umożliwia również wyświetlanie reklam, oferowanie promocji, kuponów.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA