PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

CH Łacina robi kolejny krok w komercjalizacji

  • Autor: propertynews.pl
  • 18 lip 2013 21:15

CH Łacina robi kolejny krok w komercjalizacji

Sklepy Tally Weijl, Benetton, Vistula, Wólczanka, Kruk, Deichmann, Mensa Home, Kolporter oraz Soprano dołączyły w czerwcu do grona najemców regionalnego centrum handlowego Łacina realizowanego przez Apsys. Oferta gastronomiczna Łaciny, obejmująca blisko 40 restauracji i kawiarni, wzbogaciła się o lokale restauracji McDonald's, Da Grasso oraz Olimp.

REKLAMA

- Cieszymy się, że zaufanie okazały nam najbardziej rozpoznawalne międzynarodowe i polskie marki wyznaczające nowe standardy w branży odzieżowej i obuwniczej - podkreśla Marek Błędowski, dyrektor handlowy oraz członek zarządu Apsys Polska.

Wspomniane sklepy będą znajdowały się na pierwszym piętrze wśród marek odzieżowych. Lokal Tally Weijl będzie zajmował powierzchnię 500 mkw., Benetton zaś zajmie 350 mkw. Vistula Group, podpisała umowy najmu na 3 lokale o łącznej powierzchni blisko 300 mkw. Niemiecki sklep obuwniczy Deichmann wynajął powierzchnię 512 mkw. Lokal Mensa Home, z ofertą wyposażenia wnętrz, zajmie ok. 500 mkw. i będzie znajdował się w pobliżu marketu Leroy Merlin.

- W strefie gastronomicznej Centrum Łacina będzie można odwiedzić także restaurację McDonald's. Ta sieć restauracji ma już ponad 300 placówek na terenie Polski, a jej obecność w Centrum jest częścią realizowanej przez spółkę polityki dynamicznego rozwoju. Obecnie wynajęte jest już 90 proc.powierzchni food court, włączając w to powierzchnię nowych lokali - Da Grasso i Olimp - dodaje Marek Błędowski.

Otwarcie Centrum Łacina zaplanowane jest na jesień 2015 roku. Oprócz marki Mango, o której informowano ostatnio, w Łacinie znajdą się tacy najemcy jak: Carrefour, Leroy Merlin, Multikino z 9 salami, Van Graaf, H&M, Pure Jatomi Fitness Platinium, RTV Euro AGD, Kids Play, Reserved, Mohito, Cropp Town, Rossmann, CCC, Sinsay, Tatuum, House, Armani Jeans, Hexeline, Nike, Addidas, Ecco, Clarks, Home & You, Almi Decor, Sony Center, Duka, Tatuum, iSpot, Sizeer, Gabor, Apart, List, Symbiosis, Armani Jeans, Triumph, Hexeline, Clarks, Gatta, Jubitom, 5 a Sec, Caterina, Sesst, Crocs, Yves Rocher, Chantelle, Atlantic, Notabene, Gerry Weber, Sephora i wiele innych.

- Jako pierwsi w Polsce będziemy oferować w Łacinie unikalne i nowatorskie na polskim rynku usługi i technologie. Będą one obejmowały, między innymi, salon lojalnego klienta, parkowanie auta na życzenie, dostawę zakupów oraz tzw. inteligentny parking. Nowe technologie, jakie zamierzamy wdrożyć w Łacinie, obejmują mobilną aplikację umożliwiającą stały kontakt klienta z Centrum dzięki bieżąco uaktualnianym informacjom o ofercie sklepów. Technologia ta będzie dostępna na smartfony oraz na tablety W Łacinie zastosowana zostanie także integracja z mediami społecznościami w formie tablicy dającej możliwość zamieszczania postów oraz technologia pozycjonowania - podkreśla Marek Błędowski.

Powierzchnia najmu budynku położonym przy rondzie Rataje w Poznaniu przekroczy 99 000 mkw.

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek

  • Ksześ 2013-07-19 12:18:26
    Poznań już dziś ma najwyższe nasycenie powierzchnią handlową w gronie dużych miast w Polsce. Za kilka miesięcy rusza inwestycja TriGranit - Poznań City Center (fuj - aż się wzdrygam pisząc taką nazwę). Niedawno ruszyła Galeria MM. Ciekawym co na to najemcy. Przecież klientów od budowy nowych centrów nie przybędzie. Każda licząca się marka sieciowa wchodzi w taką inwestycję - praktycznie nie mając wyboru, bo dane centrum handlowe zabierze część klientów innym. Więc "odpuszczenie" oznacza utratę klientów na rzecz konkurencji. Jeszcze gorzej jest wejść. Podpisuje się umowę długoterminową, z niemałymi kosztami stałymi, a klientów nie przybywa, tylko przenoszą się z innych lokalizacji - w innych sklepach tej samej sieci spada frekwencja i obrót na stałe.
    Dodatkowo silne marki hipermarketów, będące do niedawna magnesem przyciągającym klientów w czasach kryzysu stają się obciążeniem - klienci chętniej wybierają dyskonty (widać to po wzrostach sprzedaży w sieciach dyskontowych, spadkami w hipermarketach nikt się nie chwali).

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA