CH Mrówka pozyskała znane marki


Do grona najemców Centrum Handlowego Mrówka w Ciechanowie dołączyło dwóch kolejnych najemców - marki Vistula i Wólczanka. - To dwie kolejne znane i cenione marki, która dołączają do grona najemców CH Mrówka – mówi Wojciech Drozd, prezes RetPro.
Tradycyjne krawiectwo, najlepsze materiały, nowoczesne wzornictwo, najwyższa jakość to cechy najlepiej opisujące ich produkty, tych marek.
W salonie Vistuli obok kluczowego produktu - garniturów, klienci znajdą szeroką ofertę stylowych marynarek, miękkich dzianin, wysokiej jakości koszul, eleganckich i casualowych spodni oraz akcesoriów i galanterii skórzanej.
Oferta Wólczanki to szeroki wybór koszul zarówno męskich, jak i damskich oraz wyjątkowych akcesoriów, takich jak jedwabne krawaty, muchy czy eleganckie spinki do mankietów.
Centrum Handlowe Mrówka to jedyne miejsce w Ciechanowie, gdzie w jednym miejscu można zrobić kompleksowe zakupy dla siebie, dziecka i domu, wybrać się do Centrum Zabaw, zjeść obiad czy umyć i zatankować auto. Łączna powierzchnia Centrum Handlowego Mrówka to 18 tys. mkw i ponad 700 miejsc parkingowych.
Właścicielem CH Mrówka jest firma Rolbud. Komercjalizacją i zarządzaniem zajmuje się firma RetPro.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.