PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

CH Warszawa Wileńska zmienia nazwę i rozpoczyna kampanię wizerunkową

  • Autor: propertynews.pl
  • 21 kwi 2015 13:14

CH Warszawa Wileńska zmienia nazwę i rozpoczyna kampanię wizerunkową Galeria Wileńska

Centrum Handlowe Warszawa Wileńska zmienia nazwę na Galeria Wileńska oraz wprowadza nową, rozbudowaną kampanię wizerunkową - Jestem z Pragi.

REKLAMA

Otwarta w kwietniu 2002 roku Galeria Wileńska znajduje się w centrum dzielnicy Praga Północ. Jest obiektem wielofunkcyjnym, integrującym funkcję handlowo-usługową, komunikacyjną i biurową. W ostatnim czasie Galeria została odnowiona – wprowadzono wiele nowych marek, ułatwień dla klientów oraz rozwiązań technologicznych.

Aby podkreślić przeobrażenia, które zaszły w Galerii, jej dyrekcja zdecydowała się nie tylko na zmianę nazwy, ale także wyjście na ulice Warszawy z nową kampanią wizerunkową.

– Najważniejsi są ludzie, którzy regularnie odwiedzają Galerię Wileńską, i którzy tworzą klimat tego miejsca – tłumaczy Tomasz Torłop, dyrektor kreatywny agencji Expansja Advertising, która odpowiada za kampanię obejmującą billboardy, plakaty i materiały internetowe. – Na tej bazie powstała idea komunikacji „Jestem z Pragi”. Do współpracy zaproszeni zostali ludzie, którzy to miejsce tworzą oraz ci, którzy tu żyją. Splot ich historii ma pokazać prawdziwe oblicze Pragi.

Na terenie Galerii Wileńskiej dostępna jest bezpłatna sieć WiFi, mobilne aplikacje na Androida i iPhone’a, prężnie działający profil na Facebooku oraz stale aktualizowana strona www.galeria-wilenska.pl.

Ponadto na parkingu uruchomione zostały specjalne miejsca rodzinne, miejsca dla seniorów, komplety stojaków rowerowych wraz ze stacyjkami napraw, miejsca ładowania samochodów elektrycznych, postoje dla motocykli. Galeria uzyskała bardzo wysoką ocenę w certyfikacji ekologicznej BREEM, dzięki czemu zostały docenione szeroko zakrojone prośrodowiskowe starania zarządcy.

Po otwarciu drugiej linii metra, odwiedzając Galerię Wileńską, można skorzystać z każdego możliwego środka komunikacji miejskiej w Warszawie – autobusów, tramwajów, metra, pociągów, a także publicznych rowerów.

Do grona najemców dołączają nowe marki. Wśród najważniejszych wieloletnich salonów Galerii Wileńskiej znajdują się: Reserved, New Yorker, Sephora, CCC, Deichmann, Promod, Camaieu, Orsay, Rossmann i Tchibo. Niedawne zmiany to: KIKO, pierwszy w Polsce salon marki Butik zrealizowany według nowego konceptu, sklep z torebkami Słoń Torbalski, obuwniczy Ryłko. Wyremontowane i odmienione zostały: sklep zoologiczny Kakadu, pralnia 5aSec, salony T-Mobile i Play. Nowe miejsce zajął istniejący już wcześniej w Galerii salon Centrum Wina, a także kawiarnia Grycan, która również została powiększona i obecnie znajduje się na poziomie 2. Wcześniej w Galerii Wileńskiej pojawiły się: butik Swiss, biuro podróży ITAKA, Time for Wax i Wólczanka, Stradivarius, Bershka, Starbucks, Celio, Parfois, Pimkie, Yes, Mohito, Tally Weijl, Gatta, Cropp, Komputronik i 4F, a ponadto powiększony salon CCC i wyremontowany GO Sport.

W 2014 roku miała miejsce rozbudowa food courtu.

Galeria Wileńska składa się z dwóch części: pierwsza to trzy poziomy galerii handlowej oraz znajdujące się nad nią dwa piętra powierzchni biurowej. W drugiej części mieści się hipermarket oraz trzypoziomowy parking dla klientów.

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA