PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Chaim Katzman: E-commerce potrzebuje stacjonarnych sklepów

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 29 paź 2018 10:00

Chaim Katzman: E-commerce potrzebuje stacjonarnych sklepów Chaim Katzman, przewodniczący rady dyrektorów i główny właściciel Atrium European Real Estate.

Platformy e-commerce zrozumiały, że nie da się zwiększać zysków wyłącznie w kanale online, dlatego otwierają sklepy stacjonarne, ponieważ przyszłość handlu to sprzedaż wielokanałowa. System robienia zakupów click & collect stanie się standardem – uważa Chaim Katzman, przewodniczący rady dyrektorów i główny właściciel Atrium European Real Estate.

REKLAMA

Chaim Katzman podkreśla, że tradycyjny handel wcale nie zamiera, wręcz przeciwnie - z powodzeniem się rozwija.

- Jeszcze 25 lat temu w centrach handlowych nie było fitness clubów. Dzisiaj sytuacja jest zupełnie inna – nie znam żadnego, w którym nie działa siłownia. W Stanach Zjednoczonych we wszystkich galeriach handlowych pojawia się Starbucks, który jeszcze kilkanaście lat temu nie istniał. To jest dowód na to, że rynek handlowy wciąż się zmienia. Pojawiają się na nim nowe koncepcje jak e-commerce, który wcale nie zagraża sklepom stacjonarnym. Galerie handlowe mają swój atut: zapraszają rodziny do spędzania wolnego czasu, wypicia kawy, pójścia do kina czy oglądania ładnych rzeczy. Ten proces ewoluuje, ale wydaje mi się, że w dobrym kierunku – uważa Chaim Katzman. 

Lubimy to, co znamy 

Chaim Katzman przyznaje że w Stanach Zjednoczonych rzeczywiście centra handlowe w mniejszych miejscowościach mają problem z rosnącą sprzedażą internetową.

- Dzieje się tak dlatego, że w lokalizacjach o mniejszej gęstości zaludnienia łatwiej jest prowadzić sklep internetowy. Tymczasem w dobrych centrach handlowych, które znajdują się w miejscach o zadowalającym wskaźniku demograficznym, mają bardzo dobry dojazd komunikacją publiczną, albo są w pobliżu stacji metra – handel kwitnie – tłumaczy Chaim Katzman.

Podkreśla, że obecnie w dobie e-commerce bardzo ważna jest świadomość marki, ludzie muszą znać galerie handlowe, dlatego tak ważna dla tych obiektów jest dobra lokalizacja.

- Centra handlowe znajdujące się w odludnych miejscach borykają się ze spadającymi obrotami. Dzisiaj lokalizacja na rynku handlowym jest o wiele ważniejsza niż kiedykolwiek. Doskonałym przykładem są nasze Domy Towarowe Wars Sawa Junior w Warszawie. Każdy je zna, mają swoją długą historię. Znajdują się przy dwóch stacjach metra, codziennie wzdłuż traktu, przy którym się znajdują przechodzi bardzo wiele osób. To doskonała lokalizacja. Wpisuje się także w światowy trend zachęcania ludzi do korzystania ze środków publicznego transportu i rowerów – zauważa właściciel Atrium.

Dodaje, że firma koncentruje się na Warszawie, ponieważ ludzie chcą w niej mieszkać, pracować i bawić się. – Dlatego tak o nią walczymy naszymi inwestycjami. To miasto być może stanie się drugim Berlinem – przyznaje Chaim Katzman.

  • 1
  • 2

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.