PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Chata Polska będzie inwestować w rozwój marki własnej

  • www.portalspozywczy.pl
  • 31 lip 2013 11:49

- Absolutnie będziemy chcieli rozwijać markę własną. Wydaje mi się, że może być ona tą częścią biznesu, która będzie integrować całą sieć - powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Sylwester Maćkowiak, prezes Grupy Mar-Ol.

REKLAMA

Chata Polska aktualnie posiada dwie marki własne. Marka "Dobra nasza" posiada 145 indeksów, a obok niej w sieci dostępna jest jeszcze druga, mała marka własna o nazwie "Spiżarnia chaty". - "Dobra nasza" notuje dwucyfrowy wzrost rok do roku, jeżeli chodzi o liczbę indeksów. Będziemy chcieli proponować franczyzobiorcom i konsumentom produkty z segmentu ekonomicznego - informuje Maćkowiak. Jak tłumaczy, "Dobra nasza" ma być marką pierwszocenową, zabezpieczającą Chatę Polską np. w walce z dyskontami.

Jaki udział w obrotach ma "Dobra nasza"? - Jeszcze relatywnie niski, dlatego że była wprowadzona i pozycjonowana jako marka środka niejako. Ona była w indeksie troszeczkę poniżej liderów rynkowych. Jakość "Dobrej naszej" zawsze była wysoka, a co za tym idzie, nie mogła być marką pierwszocenową - mówi prezes Mar-Olu. Zapowiada przy tym, że aktualnie poprzez renegocjacje z dostawcami trwają starania o przejście na pozycję pierwszocenową oraz tłumaczy, że ważne przy tym będzie utrzymanie jakości.

- Średnio w miesiącu sklepu Chaty Polskiej odwiedzają 3 mln klientów. Ze względu na strategię budowania sieci silnie regionalnej bardzo ważne jest dla nas wsparcie w zakresie zarządzania kategoriami, ze szczególnym uwzględnieniem produktów świeżych oraz wspomniany rozwój marki własnej - podsumowuje Maćkowiak.

Chata Polska to sieć sklepów ogólnospożywczych zbudowana w oparciu o polski kapitał, rozwijająca się od 1997 roku i obecna dziś na terenie siedmiu województw. Wchodzi w skład Grupy Mar-Ol, w której Sylwester Maćkowiak od stycznia 2013 r. pełni funkcję prezesa.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA